anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Despre notificarea majorării cu 1 euro a abonamentelor Orange

Anonim
Neaplicabil

Update: Solicitarea mea s-a rezolvat favorabil! Deocamdată nu mi se va aplica majorarea și abonamentul continuă în formula agreată prin contractul inițial.

Salutare prieteni,

tot citesc de ceva timp pe aici faptul că Orange te notifică de majorarea abonamentului cu 1 euro prin intermediul facturii.

Eu am zis că sunt mai special și n-are cum să mi se întâmple, nici nu s-a uscat bine cerneala pe noul contract... iar facturile nu-mi ajung nici tipărite, nici pe email, că așa a decis în mod unilateral Orange.... bine, puteam să-mi spun și eu punctul de vedere dar aceasta mă costa 1 euro + TVA... așa că în fiecare lună primesc un SMS cu suma de plată și referința facturii. Așa o plătesc prin intermediul aplicației de online banking...

Astăzi am întrat în contul meu Orange și am descărcat ultima factură și nu mică mi-a fost surpriza când, la fel ca toată lumea am primit ultimatum: îți majorăm factura cu 1 euro, dacă nu zici nimic în următoarele 30 de zile înseamnă că ești de acord cu majorarea, altfel poți renunța la contract fără penalități sau despăgubiri.

OK! Te pui cu cine te încurci? Păi haideți să vedem cum stau lucrurile în cazul meu:

- pe 11 iulie 2022 mi-a intrat în vigoare noul contract, în scurt timp am rămas fără telefon și le-am cerut un telefon la un preț subvenționat dar mi-au spus că nu se poate, am zis că vreau să renunț la contract și mi-au spus că trebuie să achit 480 de euro și sunt liber;

- acum Orange vine și spune că dacă nu sunt de acord să le plătesc 19 euro, câte 1 euro până la expirarea perioadei contractuale, sunt liber să renunț la contract;

Și eu nu înțeleg unde e logica acestui demers inițiat de Orange în cazul meu: la un moment dat îmi spui că sunt obligat să plătesc 480 de euro dacă vreau să fiu liber și acum îmi spui că pot să fiu liber dacă nu sunt de acord să-ți plătesc 19 euro? Noaptea minții în ceea ce privește marketingul...

Apoi, nu sunt sigur, dar cred că există posibilitatea de a jongla cu denunțarea ofertei și contractarea unui abonament de tipul Smart Plus 15 cu 50% reducere fără telefon și cel care iese în câștig sunt eu clientul.

Bine, aceasta nu garantează că în luna următoare Orange cu vine cu același scenariu: dai banul sau pleci...

1 Soluţie acceptată‚

Anonim
Neaplicabil

M-au sunat cei de la Orange și, pentru moment, în cazul meu nu se va aplica acea majorare de 1 euro.

Iar din câte mi s-a spus a cântărit destul de mult vechimea mea în rețea fiind considerat un client FIDEL (de peste 20 de ani am același număr și în 1997 am fost prezent la nașterea Dialog de la CERF).

Vizualizare soluţie în postul original

35 Răspunsuri 35

Anonim
Neaplicabil

Nu sunt în măsură să spun cât legală este o astfel de notificare... eu am fost intrigat de altceva, vezi postarea inițială... important este să te prinzi din timp și să contești decizia dacă ești într-o prelungire de contract... că dacă ești liber de contract... mai bine pleci în altă parte.

FLo1
#StarMember

@Nita: De unde știi că "e suma corectă"? Cursul diferă de la o zi la alta, plus că pot fi servicii și mesaje "surpriză" pe care tocmai necitind factura nu le vei cunoaște, ulterior radicalizându-te cum că "n-ai fost anunțat". Iar până la următoarea factură ai pierdut dreptul la "apel". Ți se va răspunde: "după 30de zile mai ai dreptul să plătești sau să pleci". "Clientul nostru" nu mai e stăpân nici la el acasă. Deci fiecare suportă consecințele acțiunilor sale.

Nita
Junior entuziast

E simplu .Înmulțesc abonamentul 19 euro cu 5 lei  cam cat e cursul acum ,și îmi dau seama.Daca diferență e mai mica sau mai mare cu 1-2 lei știu de unde provine fara sa verific factura. In ce privește notificarea pe factura m-am dumirit.Nu respecta termenii și condițiile contractuale referitoare la comunicarea între părți, unde scrie că notificarea se face prin SMS,email sau posta!  2 in 1 merge dar nu când e vorba de documente sau acte contabile

Eu le-am facut reclamatie la ANPC pe aceasta speta iar daca nu mi se vor returna toti banii si abonamentul nu va ajunge inapoi la suma pe care am semnat contractul cu ei ma duc si la judecatorie si ii reclam si in civil.Asta este o furaciune ordinara pe care nu o voi tolera.De cand oare a ajuns cuvantul factura echivalentul unui act aditional de modificare a unui contract ca am cautat si in DEX si nu zice nimic de acest gen!!!!

Nita
Junior entuziast

Vezi că de la 01 aprilie se majorează din nou abonamentele tot cu un euro pe serviciu!!!!

cosmin1231
Începător

BUNA ZIUA!

Am increderre in ANPC daca nu judecat scrie pe ei

BUNA ZIUAVA ADUCEM LA CUNOSTINTA FAPTUL CA RECLAMATIA DUMNEAVOASTRA A FOST TRANSMISA, DIN ORDINUL PRESEDINTELUI ANPC,  SPRE COMPETENTA  SOLUTIONARE LA COMISARIATUL JUDETEAN  PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR BACAU.

VA ADUCEM LA CUNOSTINTA FAPTUL CA RECLAMATIA DUMNEAVOASTRA A FOST TRANSMISA, DIN ORDINUL PRESEDINTELUI ANPC,  SPRE COMPETENTA  SOLUTIONARE LA COMISARIATUL JUDETEAN  PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR BACAU.