anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce una spuneti online sau telefonic si alta in magazine?

Neaplicabil
Am fost la Orange. Mi s-a spus ca pt a recupera nr 0747xxxxxx trebuie sa imi fac separat alt abonament orange, totul ok, mi s-a prezentat un Samsung A03s in oferta, am acceptat si cand colo ce sa vezi, ne pare rau nu va putem da alt sim! Adica eu platesc serviciile la timp si o suma destul de ok, sun la 300 mi se da ok.ul ca pot lua nr inapoi, bat drumul ca sa mi se spuna ca nu! Eu unul stiam ca Orange este fidel clientilor, in sfarsit, reziliem contractul!
21 Răspunsuri 21

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver
A, ok! Pai atunci e bine, macar nu te-au agatat cu un alt abonament. Ar trebui sa revii in acel Shop, poate au primit mailul respectiv si se rezolva situatia.

Neaplicabil
Primise mailul de fata cu mine hi hi....in fine, m.am lamurit.

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver
Acum nu mai inteleg eu nimic... s-a primit sau nu mailul de confirmare???

Neaplicabil
da da da da da

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver
Ai scris: "Vanzatorul a sunat la colegii lui de la 300 , a primit aviz afirmativ cu rugamintea de a vizualiza emailul trimis de cei din online,iar dupa jumatate de ora de asteptat, mi-a ridicat din umeri gen imi pare rau... Nu am primit nici un raspuns..." Iarta-ma, Bog, dar daca ai inteles explicatiile celor de la Orange asa cum le povestesti...

Firefly
Cunoscător
Ai reușit pana la urmă sa mai faci ceva? Eu personal aș fi incercat in alt Shop poate gaseam un angajat mai descurcăreț.

Neaplicabil
O daaa, m-au sunat din centrala sa-si ceara scuze! Asa voi proceda si eu pt neplata abonamentului, ma scuzati nu mai platesc 🙂