anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu se vireaza banii in urma rezilierii contractului?

Calin_6
Începător
Am reziliat contractul cu Orange si mi-au ramas bani in cont. Am facut o cerere de restituire in data de 20.05.2020 si acum, in data de 25.07.2020, m-am uitat in cont si nu am banii virati. Asta desi am facut o sesizare cu privire la acest aspect, la aproximativ 3 saptamani de la depunerea cererii. De ce nu se vireaza banii nici acum, la 2 luni de la formularea cererii?
14 Răspunsuri 14

FLo1
#StarMember
@Calin_6: ce fel de cont era? Abonament voce, prepay, orange money, tv?

Ascary
Campion certificat
Trimite o sesizare scrisa la serviciul clienti. La o sesizare scrisa este obligatoriu sa primesti raspuns,tot in scris. _____________________________________________________ Cineva a primit intariri :))

ClaudiuP_1
Explorator entuziast
Orange Help: https://www.orange.ro/help/cum-procedez-pentru-restituirea-soldului-existent-pe-codul-meu-de-abonat-7888 Pe scurt, trimite inca o cerere plati@orange.ro, anexand eventual si documentul initial de restituire trimis pe datat de 20.05.2020, foarte util este sa incluzi eventual si numarul cererii sau orice date ce o pot identifica mai usor. P.s: e posibil sa fie evident dar verifica totusi sa nu iti fin intrat suma si sa nu o fi vazut tu pe cont

Calin_6
Începător
@FLo_1 era un abonament Orange Me daca nu ma insel, 26 euro pe luna. @ClaudiuP_1 exact formularul ala l-am completat in Orange Shop Oradea acum 2 luni si mi-au spus ca in 3 saptamani imi vireaza banii. Dupa 3 saptamani si cateva zile am sunat sau am discutat pe site, nu mai retin, si mi-au spus ca sunt defapt zile lucratoare si nu calendaristice...vrajeala... @Ascary...voi incerca si asta...iar 30 de zile pentru raspuns.

ClaudiuP_1
Explorator entuziast
Eu sugeram sa trimiți cererea ta pe mail daca ultima ai depus-o fizic într-un shop. Include detaliile abonamentului pe care ai cerut să îl închizi să identifice mai repede contul și să îți poată da un răspuns legat de soldul ce nu ți-a fost transferat. Orice document primit când ai făcut cererea poate fi anexat in e-mail către plati@orange.ro . Cred că e-mailul ar fi mai rapid decât posta.

Ascary
Campion certificat
Sigur Calin. Adresa pentru sesizare este: serviciul.clienti@orange.ro Perioada de raspuns este de 15 zile. Vei primi raspuns atat pe e-mail cat si prin posta.

FLo1
#StarMember
@Calin_6: Nu am inteles de ce ar trebui sa iti returneze Orange "niste bani din cont"? Daca ai avut un abonament Orange Me cu 26 euro/luna .... ce bani in cont ai avut? Ca doar nu incarcai abonamentul cu credit, ca la prepay :)))) La 30 de zile de la solicitare se inchide abonamentul si nu vei mai fi facturat pentru abonament, iar pe cale de consecinta nici optiuni si resurse nu vei avea, iar numarul isi urmeaza calea lui: prepay, inchidere sau portare.

ClaudiuP_1
Explorator entuziast
@Calin_6 și la abonament e posibil sa depui bani in cont suplimentar și din acel sold ți se scad facturile, sau apare un sold daca exista diferente de facturare reglate prin corecții ( minute ,Mb facturati suplimentar - plătiți și apoi ceruta corecție )

FLo1
#StarMember
@ClaudiuP_1: Daca iti platesti facturile in avans pe cateva luni atunci da, iti dau dreptate. Eu consideram cazul in care se achita DOAR CAT SE CONSUMA si nimic mai mult. Personal asa mi-ar parea normal, dar exista si cazul specificat de tine.

DanielaH
Moderator
@Calin, ai menționat pe cerere modalitatea prin care dorești să fie returnat soldul (mandat poștal, transfer bancar etc.)? Ai oferit toate informațiile (adresa sau contul bancar)? Te așteptăm să revii cu detalii.

Calin_6
Începător
@Flo_1 ce nu intelegi? Mi-a venit factura acasa cu "-x lei". Am sunat sa vad ce e cu factura aceea si mi s-a spus ca acea suma trebuie sa o primesc eu de la Orange si nu sa o platesc. Probabil pt ca am reziliat contractul inainte de facturare...adica am platit pentru toata luna si am reziliat dupa cateva zile; factura o platesti pe luna ce urmeaza, doar costul suplimentar e pe luna ce a trecut. - Am reusit chiar azi sa discut cu un operator Orange si mi-au inregistrat o noua cerere...zicea ca la ei in sistem nu arata ca as fi facut cerere...ciudat, probabil cel din Orange shop nu s-a mai obosit sa o inregistreze.

FLo1
#StarMember
@Calin_6: Greu se dau detaliile situatiei, dar asteptam ajutor instant. Pe un contract deja reziliat si pe o ultima factura venita cu sold negativ problema e clara: vei comunica (cand ti se cere) un cont (bancar sau de telefon) pentru transferul sumei. Detaliile sumei negative nu le discut din lipsa de date suficiente, dar angajatii Orange sunt sigur ca ti-au explicat mai clar problema. Totul e bine cand se termina... cu bine.

Calin_6
Începător
@FLo_1: eu am scris pe scurt problema mea, nu ma gandeam ca are vreo importanta de unde provine acel sold. Adica aveam suma de bani si am facut cererea de restituire...si dupa 2 luni, nu mi-au virat banii. Contul mi l-au cerut pe acel formular (care se pare ca n-a mai fost inregistrat de catre cel din Orange Shop) si mi-au spus ca in 3 saptamani primesc banii...cam asta a fost explicatia. Dupa cum am spus mai sus, operatorul cu care am vorbit onilne a facut alta cerere...si am primit sms cum ca trebuie sa sun la 300 pentru a oferi mai multe detalii...din reteaua in care sunt acum nu pot suna la 300 🙂 ...vedem ce va iesi.

Marcel1
Junior entuziast

Am sold cu minus în contul Orange, dar nimeni de la orange nu vrea să informeze de unde sunt banii, sau chiar nu știu de unde sunt.

Am făcut solicitare sa mi-i returneze daca tot sunt cu minus:

- conform unei domnișoare de pe chat care mi a dat procedura

- după mailul către plăti, mi se cer mie documente bancare din contul meu bancar care sa justifice banii cu minus de la ei. 

Oare la ce nivel de incompetenta, lipsa de transparență, lipsa comunicare între departamente au ajuns? Ce treabă are contul meu privat bancar cu banii și sumele gestionate de ei?

- După mai primesc un mail că trebuie să aștept până se finalizează rezilierea ultimelor 2 abonamente TV și Net.

Iarăși nici o informație în plus, nimic care să mă lămurească. Zici că e pușcărie. Noi că ai clienți nu avem nici un drept, ei nu au nici o obligație. Să aștept pâna când și de ce?

- și la urma mai primesc un mail că trebuie să predau echipamentele in urma rezilierii.

La fel de varza și de incompetenți sunt încât nu au putut verifica faptul că eu am predat deja echipamentele și am reziliat.

Felicitări ORANGE rețeaua nr.1 la 5G +  , aproape nicăieri daca stam bine sa analizăm harta,   cei mai incompetenți la servicii clienți, informare clienți, transparență clienți și rezolvarea problemelor clientilor.