anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu se mai facturează Youtube premium?

Burako
Începător

de 2 ani cred ca am youtube premium pe factura ( ca cost suplimentar ) .. de ce nu se mai facturează ? 

6 Răspunsuri 6

FLo1
#StarMember

Salut Burako și bun venit în Comunitatea Orange. Dacă abonamentul tău nu se mai facturează prin intermediul abonamentului, deși nu ai schimbat nimic, poți afla / remedia problema contactând Serviciul clienți printr-una din variantele de aici, explicându-le situația, aceasta fiind o problemă specifică pe contul tău. Personal îți recomand chat-ul Djingo, de luni - vineri, după ora 9:00. Numai bine și te așteptăm să ne spui dacă ai reușit.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Probabil s-a schimbat ceva și trebuie ținut cont de acea schimbare. Poți să întrebi la Orange sau să găsești altă metodă de plată a YouTube Premium.

Succes!

 

arsradu
#StarMember

Salut,

Eu as pune o intrebare la Google (YouTube). Pentru ca e posibil ca ei sa nu mai accepte metoda asta de plata.

Ai aici link catre pagina de support.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Burako, s-a rezolvat/ clarificat situația? Te așteptăm să revii cu informații.

Nope, nu știu de ce nu se mai facturează. Poate s a terminat colaborarea între orange și youtube întrucât acum am observat ca cel de familie este de 52 de lei față de 37 sau cat era înainte..

Ai intrebat si la YouTube? Ei ce ti-au zis?

Client Orange