la 28-02-2025 07:36 AM - editat ultima oară la 28-02-2025 07:59 AM de DanielaH
Bună!
De ce nu se mai acorda punctele Thank you în condițiile în care am abonament (client orange de 8 ani +) și plătesc de ani de zile factura online.
În trecut, știu ca le-am folosit, iar acum în aplicație îmi scrie ca am 0.09 puncte, dar lunar plătesc online abonament.
Ar trebui să am 20% din factura lunară, iar istoric nu există în categoria punctelor.
De ce nu se alocă?
Am abonament de 11€.
la 28-02-2025 07:42 AM
Buna,
Daca ai reducere de 50% la acest abonament atunci este normal sa nu primești.
Trebuie să îndeplinești condiția de mai jos:
"Daca ai un abonament individual de voce, internet sau servicii fixe de internet si TV iar consumul facturat este de minimum 5.64 € (fara TVA), la fiecare plata a facturii la scadenta din contul tau My Orange, primesti puncte Thank You reprezentand 20% din valoarea consumului facturat. Beneficiul se aplica pentru plata in termenul de scadenta a facturilor emise incepand cu 28 Octombrie 2020."
la 28-02-2025 07:49 AM
Bună, am Fun 11 pus pe 2 nr de telefon (unul cu 6€ și unul cu 4€), ambele pe numele meu, cu plata la comun.
Trebuie să am min 5.64€ pe ambele nr ca să primesc puncte deși sunt titular pe ele?
la 28-02-2025 12:55 PM
Salut!
Din ce inteleg, abonamentul trebuie sa fie de minim 5.64E fara TVA. Din asta inteleg ca fiecare abonament (individual) trebuie sa aiba valoarea asta.
https://www.orange.ro/help/despre-orange-thank-you-71
la 28-02-2025 01:30 PM
Eu am un abonament sub cei 7 euro menționați, însă când încarc prepay (5 euro) cu plata pe factura sau activez o extraoptiunea (5 euro) primesc puncte Thank You.
la 28-02-2025 10:50 AM
Salutare!
Îți trebuie abonament de minim aprox. 7 euro ( cu TVA inclus) 5,64+19%, ca să primești puncte thank You.
Baftă!
la 28-02-2025 02:21 PM
Pe langa valoarea abonamentului (minim 7 euro), trebuie indeplinite niste conditii:
- factura platita pana la data scadenta. Nu se acorda puncte pentru facturile platite cu intarziere.
- factura platita din MyOrange (aplicatie sau site). Nu se acorda puncte pentru facturile platite prin OP, debit direct, de la ghiseu sau din alte aplicatii (ex: Pago).
In situatia ta, ce metoda de plata utilizezi?
la 28-02-2025 02:40 PM
Plătesc înainte de data scadentă, mereu.
Nu se aplică nici dacă plătesc din aplicația MyOrange.
la 28-02-2025 03:12 PM
Am verificat acum, iar eu primesc. Putine (si cu intarziere fata de plata facturii), dar lunar.
Daca mergi pe web in My Orange -> Beneficii -> Puncte Thank You si alegi un interval mai mare, vezi vreo alocare? Daca nu, e posibil sa fie vreo eroare si as propune sa incerci sa contactezi Orange.
Daca iti apar noi puncte, oare ar fi posibil sa iti expire punctele mai vechi neutilizate concomitent cu alocarea celor noi?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor