la 06-07-2023 04:43 PM
06-07-2023 04:57 PM - editat 06-07-2023 04:57 PM
Andreea, bun venit în Comunitate!
Este vorba de aplicația My Orange? Este o situație recentă sau ea persistă de mai mult timp? Ce se întâmplă când accesezi secțiunea respectivă? Te așteptăm cu mai multe detalii. Poți atașa și o captură de ecran ca să ne dăm mai bine seama.
la 06-07-2023 07:13 PM
Salutare!
Ai încercat pe un laptop/ desktop?
la 10-07-2023 10:00 AM
Andreea, s-a rezolvat situatia cu desfasuratorul?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor