anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu am posibilitatea de a vedea contractul meu?

Acular
Junior

Salutare. De ce, deși sunt client, nu am posibilitatea de a vedea contractul meu? Un operator m a indrumat in pasii de urmat dar, nici urma de contract, nici pe site nici pe aplicație, nici nu mi a fost transmis pe mail. Dupa aproape o ora de suport telefonic, mi a propus sa mi l trimită prin posta, "in maxim 30 zile". 

9 Răspunsuri 9

Anonim
Neaplicabil

Salut,

Este bine că ai obținut această soluție.

Nici eu nu pot găsi în aplicația sau contul my Orange contractul deși a fost realizat online.

In schimb am primit pe mail contractul și din fericire l-am salvat.

In mod normal contractele semnate la distanță ar trebui să apară în contul my Orange.

Pe mail nu mi l au transmis🤷

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Trebuie să-l ceri pe email! Îl poți găsi în my Orange (varianta web)- setări- documentele mele, dacă este sau accesând acest link: https://www.orange.ro/myaccount/reshape/settings/documente    (și îl descarci de acolo).

Încearcă și poate îl găsești sau insistă să îl primești pe email, printr-o sesizare din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.

Succes!

Am transmis solicitarea prin firm si m au contactat cei de la IT. M au transferat la comercial si n a stiut unde il pot gasi, in mod sigur. Mi a spus ca ar trebui sa fie... Am accesat link ul pe care mi l ati  transmis, am gasit de unde ar trebui descarcat dar imi da eroare "imposibil sa accesezi site ul" 

Anonim
Neaplicabil

Cum sa realizat contractul?

On line. 

Anonim
Neaplicabil

Atunci trebuia să primești un mail cu contractul.

Probabil sa produs o eroare undeva.

Ai incercat să obții contractul pe email sau ți sa oferit posibilitatea trimiterii doar în format fizic prin posta.

Mi s a propus doar trimiterea postala. Dar, dacă ceva nu este cirect in contract, nu mai pot sa il reziliez. 

Anonim
Neaplicabil

Având în vedere că nu ai primit contractul și faptul că ai o sesizare făcută în acest sens, sunt sigur că dacă ceva va fi în neregula cu contractul se va găsi o modalitate de rezolvare a problemei.