la 12-08-2024 02:25 PM - editat ultima oară la 12-08-2024 04:21 PM de DanielaH
Salutare. De ce, deși sunt client, nu am posibilitatea de a vedea contractul meu? Un operator m a indrumat in pasii de urmat dar, nici urma de contract, nici pe site nici pe aplicație, nici nu mi a fost transmis pe mail. Dupa aproape o ora de suport telefonic, mi a propus sa mi l trimită prin posta, "in maxim 30 zile".
12-08-2024 02:34 PM - editat 12-08-2024 02:43 PM
Salut,
Este bine că ai obținut această soluție.
Nici eu nu pot găsi în aplicația sau contul my Orange contractul deși a fost realizat online.
In schimb am primit pe mail contractul și din fericire l-am salvat.
In mod normal contractele semnate la distanță ar trebui să apară în contul my Orange.
la 12-08-2024 04:15 PM
Pe mail nu mi l au transmis🤷
12-08-2024 02:36 PM - editat 12-08-2024 02:40 PM
Salutare!
Trebuie să-l ceri pe email! Îl poți găsi în my Orange (varianta web)- setări- documentele mele, dacă este sau accesând acest link: https://www.orange.ro/myaccount/reshape/settings/documente (și îl descarci de acolo).
Încearcă și poate îl găsești sau insistă să îl primești pe email, printr-o sesizare din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.
Succes!
la 12-08-2024 04:19 PM
Am transmis solicitarea prin firm si m au contactat cei de la IT. M au transferat la comercial si n a stiut unde il pot gasi, in mod sigur. Mi a spus ca ar trebui sa fie... Am accesat link ul pe care mi l ati transmis, am gasit de unde ar trebui descarcat dar imi da eroare "imposibil sa accesezi site ul"
la 12-08-2024 03:14 PM
Cum sa realizat contractul?
la 12-08-2024 04:19 PM
On line.
la 12-08-2024 04:23 PM
Atunci trebuia să primești un mail cu contractul.
Probabil sa produs o eroare undeva.
Ai incercat să obții contractul pe email sau ți sa oferit posibilitatea trimiterii doar în format fizic prin posta.
la 12-08-2024 04:34 PM
Mi s a propus doar trimiterea postala. Dar, dacă ceva nu este cirect in contract, nu mai pot sa il reziliez.
la 12-08-2024 04:50 PM
Având în vedere că nu ai primit contractul și faptul că ai o sesizare făcută în acest sens, sunt sigur că dacă ceva va fi în neregula cu contractul se va găsi o modalitate de rezolvare a problemei.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor