la 28-01-2025 12:50 PM
Frustrarea mea cu Orange a atins cote maxime in ultimele luni. Am facut un abonament de internet fix si nu imi pot plati factura online pentru ca nu-mi pot crea cont. Incerc sa sun la 300 si Gia imi pierde 5 minute din viata punand intrebari stupide care nu ajuta deloc. Apoi stau in call center peste 15 minute si nu ma preia nimeni. Apoi incerc prin Djingo care...ghici ce, e si mai inutil ca nu te redirecitoneaza la un consultant.
Ce se intampla Orange?
28-01-2025 12:54 PM - editat 28-01-2025 01:00 PM
Salutare! Persoanele juridice au asistență dedicată, ai putea rezolva mai repede cu un consultant alocat companiei tale.
"Dacă ești la Orange Business, ai la dispoziție o persoană dedicată contului tău, care îți oferă suport operațional pentru serviciile, soluțiile și produsele de la Orange Business. Consultantul dedicat îți pune la dispoziție întreaga experiență în Customer Services pentru a-ți oferi cea mai bună experiență de utilizare a soluțiilor Orange Business, personalizate și potrivite cu nevoile tale de business.
Poți scrie consultantului tău dedicat oricând ai nevoie, prin e-mail la consultantul.meu@orange.com
și îl poți apela de luni până vineri, în intervalul 9:00 – 18:00 sau prin Whatsapp la numărul: 0750100200
la 28-01-2025 01:08 PM
Ghici ce, acel numar de telefon tot la Gia ajunge care este cea mai frustranta inventie de pe planeta. Efectiv vreau sa renunt la Orange doar pentru ca imi pierde timpul si nervii de fiecare data.
Nu ma directioneaza la consultant ma tot plimba in acea mizerie de meniu interactiv.
Si la acel email nu raspunde nimeni. Este efectiv bataie de joc. Am impresia ca Orange se crede deja cu monopol si ca n-avem unde sa ne mutam abonamentul dar greseste.
la 28-01-2025 01:18 PM
La PF, prin Djingo un consultant răspunde greu de la câteva ore la câteva zile. Dar, măcar sunt pe subiect. În cazul tău, ai putea lăsa un mesaj în secțiunea contact și vor reveni ei, când vor fi disponibili.
la 28-01-2025 01:59 PM
Am apelat efectiv la toate optiunile. Nu raspunde nimeni. Completa bataie de joc din punctul meu de vedere si voi incepe sa nu mai recomand Orange nimanui.
la 28-01-2025 06:04 PM
Daca nu poti rezolva altfel, poti apela serviciul clienti premium pentru abonatii Orange, asa cum a spus si MihaiC99, la numarul 401, apelabil DOAR de pe un numar de abonament Orange
la 29-01-2025 12:06 PM
Copiez raspunsul dat mai jos.
Multumesc de sugestie. Nu stiam de nr asta.
Am sunat. M-au tinut 10 minute in asteptare sa ma redirectioneze la tehnic - pe banii si timpul meu.
O sa merg in Orange Shop si o sa renunt la Orange in vara cand trebuie sa fac reinoirea desi am abonament de 15 ani. E prea de tot bataia de joc. Serviciu clienti atat de prost n-am vazut in viata mea.
la 28-01-2025 05:28 PM
Salut,
Mai există și varianta de contact contracost:
401 - Serviciul Suport Clienţi
la 29-01-2025 12:05 PM
Multumesc de sugestie. Nu stiam de nr asta.
Am sunat. M-au tinut 10 minute in asteptare sa ma redirectioneze la tehnic - pe banii si timpul meu.
O sa merg in Orange Shop si o sa renunt la Orange in vara cand trebuie sa fac reinoirea desi am abonament de 15 ani. E prea de tot bataia de joc. Serviciu clienti atat de prost n-am vazut in viata mea.
29-01-2025 12:14 PM - editat 29-01-2025 12:17 PM
Îmi pare rău pentru situația ta!
Daca nu reușești să ei legătura cu ei prin metodele prezentate, atunci fa o sesizare prin formularul de contact și sunt obligați să îți răspundă (vei primi un număr al sesizării, însă durează cam 2-3 zile până ești contactat de departamentul abilitat).
Descrie problema și cei de la tehnic te vor contacta.
https://www.orange.ro/contact/
la 29-01-2025 12:40 PM
Am facut de Luni. N-am primit raspuns si oricum nu mai conteaza.
la 28-01-2025 08:48 PM
Salutare!
Le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback-Scrie-ne și apoi alegi transfer operator. Îți vor răspunde când vor putea și le ceri să fii sunat săi ce te interesează.
Baftă!
la 29-01-2025 08:18 AM
Tocmai că nu are cont de My Orange și nici nu poate să-l facă și are nevoie de asistența Orange, dar nu răspunde nimeni ca să obțină ajutor.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor