anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

daune reziliere contract

ciobi1
Junior

salut,

Am facut o prelungire de contract din magazinul online alegand un abonament la oferta. Aplicatia nu mi-a intrezis acest lucru, am primit confirmare ca am prelungit abonamentul cu suuces, pe 24 de luni. Dupa o luna de la modificare am primit factura cu daune pentru rezilere in valoare de 1900 de lei, calculate pentru 6 luni de abonament neonorat. Dar eu nu am cerut rezilere de contract ci o prelungire a acestuia. Nu am fost atentionata ca sunt in perioada contractuala si nu am primit nici un mesaj referitor la acest lucru. ma incercat sa discut cu cei de la Orange, dar fara succes. 

7 Răspunsuri 7

TheSpecialist
Maestru

Salut ! Dacă abonamentul a fost prelungit alegând o valoare inferioară și erai încă in perioada contractuala, teoretic site-ul nu trebuia sa iti dea posibilitatea sa faci acest lucru. Dacă prelungirea s-a făcut cu o valoare egala sau superioară abonamentului aflat încă sub contract, nu ar trebui sa platesti nicio taxa de reziliere.  
Da-ne mai multe detalii ca sa vedem dacă este o eroare de procesare a solicitării sau nu. In principiu, problema trebuie sa se rezolve cumva. 

Salut,

Aveam abonamentul Business Mobile Ultra  24 eur, redus la 21 eur . Am achizitionat abonamentul Smart Plus 15 Eur, redus cf ofertei lunii aprilie la 7,5 eur. Am incercat sa rezolv telefonic, cat si in scris cu cei de la Orange, explicandu-le ca nu am dorit decat o prelungire de contract ( in cont imi apare ca abonamentul a fost prelungit pana la 26 nov 2025 , deci s-a tinut cont de data expirarii abonamentului anterior ). Am propus chiar revenirea la abonamentul anterior, pentru ca intentia mea nu a fost de reziliere contract, mai ales ca suntem clienti Orange de 16 ani, mereu platitori de abonamente... Le-am spus ca nu am primit nici un mesaj de atentionare ca nu pot prelungi abonamentul sau ca facand acest lucru aduc un prejudiciu firmei Orange, impunadu-se daune atat de mari pentru 6 luni, desi in mod normal Orange are inca un client pentru inca 2 ani.Mereu am primit raspuns nefavorabil, fiind somat sa platesc factura. Este o situatie stresanta si o lipsa de colaborare si profesionalism din parte celor de la Orange. 

Într-adevăr e o situație tare neplăcuta. Practic trebuie sa platesti ceva inutil pt ca site-ul a avut un bug. 
Poate ne pot ajuta moderatorii cu o clarificare a situației. 

Desi nu stiu ce s-a intamplat si doar presupun, dupa denumirea abonamentelor sa inteleg ca abonamentele sunt pe firma/persoana juridica?
Acelea parca aveau un regim mai special, in sensul ca pot fi mai agresivi cu daunele, nu exista notiunea de 14 zile drept de a te retrage din contracte incheiate la distanta, etc.
Nu ai un reprezentant Orange alocat firmei? Cineva care sa iti cunoasca istoricul, contul si cu care sa poti discuta.
Nu stiu cum se procedeaza, nu am mai avut tangente cu Orange Business de 12 ani.

"Business Mobile Ultra 24 eur, redus la 21 eur" - asta este textul magic. Abonamentul este specific PJ si penalizarile se calculeaza la intreaga valoare (24 luni).

Rugaminte: citeste contractul de prelungire si vezi ce situatie te poate scoate din plata penalizarilor. Cel mai probabil ati primit un buget pentru telefoane reduse si posibil sa vi-l taxeze pe acela.

Desi la firma telefoanele nu sunt la Orange, de fiecare data persoana de contact ne atrage atentia la prelungiri asupra acestui fapt (in caz de inchidere anticipata celor 24 de luni, penalizarile se calculeaza la intreaga perioada).

Penalitatile au fost calculate cf facturii pt 6 luni , penalitati calculate de 2 ori : 6  luni x valoarea abonamentului de achitat , plus inca 6 luni daune ??? ca era un abonament de grup si am iesit din grup. Din care grup, ca abonamentul este tot pe persoana juridica , iar data expirarii abonamentului prelungit este 25 nov 2025, deci nu exista reziliere, pentru ca ar fi trebuit sa am data abonamentului actual 25 iunie 2025. Deci, cf calculatiei lor eu platessc in urmatoarele 6 luni doua serviicii : noul abonament plus penalitatile aferente celor 6 luni  din abonamentul anterior. Aplicatia magazin orange online ar trebui sa te atentioneze cand faci o modificare care nu este in regula sau sa primesti mesaj de la Orange in urma comenzii efectuate din magazin,  ca din punctul lor de vedere reprezinta o reziliere de contract care atrage penalitati. Pentru ca atunci cand faci o comanda, intai primesti un mesaj in care ti se spune ca se analizeaza comanda ta. Intr-un contract, exista doi parteneri care ar trebui sa fie deschisi si onesti pentru continuarea colaborarii. Am incercat sa le propun revenirea la vechiul abonament, dar raspunsul a fost ca trecusera 2 zile ( care au fost in weekend) si nu mai se poate. Sper ca Orange sa inteleaga pana la final situatia si sa vina in sprijinul clientului, pentru ca aici nu este vorba de nici un prejudiciu adus societatii . 

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Nu știu exact la ce te referi, dar dacă ți s-a permis să îți ,,iei" un abonament la ofertă, înseamnă că erai eligibil. Și chiar dacă nu ai fi fost, cu siguranță,  nu era vina ta, și nu trebuia să fii ,,pedepsit". Eu te sfătuiesc să faci o sesizare la ei din secțiunea Contact și să le explici că  ți s-a permis să faci asta.

Sesizarea o poți trimite de aici, dacă ești client  Orange Romania:

https://www.orange.ro/contact/

Sau la adresa de email serviciul.clienti@orange.ro;

Iar dacă ești client Orange Romania, de aici:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Sau la adresa de email sesizari@orange.com.

Cu siguranță s-a întâmplat ceva aiurea, vreo eroare la ei sau altceva, pentru că nu am mai auzit așa ceva până acum.

Succes!