- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-04-2023 10:24 PM - editat ultima oară la 12-04-2023 08:57 AM de DanielaH
BUNA. Daca abonamentul meu este de 8€ in jur de 40-50 de lei de ce eu plătesc 103, sau 97 Ron? Nu sunt in tara momentan și aș dori să știu dacă cineva ar ști de ce?! Mulțumesc

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-04-2023 01:02 AM
Ceva trebuie sa apara diferit fata de factura trecuta. Ai avut vreo gratuitate/reducere si acum a expirat? Poti face o poza la continutul facturii (nu convorbirile). Altfel nu te putem ajuta. Incearca sa dai maine un telefon la +40 374 300 300 sau pe chatul My Orange. Doar ei pot vedea ce e in contul tau.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-04-2023 11:02 PM
Buna @Lori1,
Noi nu putem știi de ce plătești atât pentru ca suntem tot clienți ca si tine aici in comunitate, dar poți afla singura daca te uiți pe factura. 🙂
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-04-2023 11:51 PM
Sigur că m-am uitat! Că doar nu am scris fara să mă uit.Dar nu apare nimic!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-04-2023 01:02 AM
Ceva trebuie sa apara diferit fata de factura trecuta. Ai avut vreo gratuitate/reducere si acum a expirat? Poti face o poza la continutul facturii (nu convorbirile). Altfel nu te putem ajuta. Incearca sa dai maine un telefon la +40 374 300 300 sau pe chatul My Orange. Doar ei pot vedea ce e in contul tau.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-04-2023 01:13 AM
Poate mă poți ajuta?! Nu sunt in țară și nu știu dacă e ceva ce poate eu nu îmi dau seama?! Ms
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-04-2023 01:13 AM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-04-2023 02:19 AM
Vad că în factura curentă ai o reducere mai mica (de 30 de lei), cam la jumătate față de reducerea din decembrie (de 58 de lei) . Văd că ai servicii fixe, dar și niște opțiuni suplimentare, de 50 de lei, poate un Netflix, HBO, ceva... Poate că acum a expirat perioada in care aveai reducere la aceste servicii și de acolo diferența de cost. Plus că bănuiesc că ți s-a aplicat creșterea de 1,18 euro pt fiecare serviciu pe care îl ai de la Orange.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-04-2023 08:43 AM
Buna @Lori1,
Din pacate nu te uiti unde trebuie. Daca vrei sa vezi costurile detaliate trebuie sa verifici factura detaliată sau anexa la factură. Această parte o găsești pe următoarele pagini ale facturii, daca nu este trebuie sa o descarci din contul tau MyOrange.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-04-2023 11:44 PM
Poate ai facut extracost in roaming sau ai incarcat o cartela sau... Cumm zicea si Rafa, doar tu, uitandu-te in factura, poti vedea de unde vine diferenta de cost.
