anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum se poate lua online oferta de BF, Smart 15 redus la 7,5E, daca nu sunt client Orange?

paulradumacarie
Junior entuziast

Nu pot face comanda online, am fost astazi in 2 magazine fizice si au spus ca nu imi pot oferi aceasta oferta. M-au sunat si de la ofertari si le-am spus problema mea. Au spus sa trimit inca o sesizare pe langa celelalte 100. Dupa o ora de la trimiterea sesizarii, am fost sunat iarasi de la ofertari sa ma intrebe ce problema am, asta dupa ce le-am explicat de 100 de ori ca la prosti :)). La telefon mi-au spus sa vorbesc cu cei de la magazinul online.....am vorbit cu ei, am facut pasii si aparea la fel, sa merg in magazin fizic. In magazinul fizic imi pot oferi doar smart 15 cu 15 euro. :))). Suntem in 2022 si nu pot face o comanda online, asta dupa ce iti poti deschide un cont bancar din orice sat din Romania, doar scanandu-ti fata si buletinul la telefon. Treaba sta in felul urmator: Cei din chatboot iti fac programare la ofertari, cei de la ofertari te trimit la cel de la online, iar cei de al online in magazin fizic. In magazinul fizic aia te trimit inapoi la online, ca apoi sa fii sunat de o duduie de la ofertari sa iti propuna cu totul altceva decat ai cerut tu. Te doare mintea!!!!!

1 Soluţie acceptată‚

paulradumacarie
Junior entuziast

Ofertele de BF sunt doar pentru cei care au deja un abonament !!!!!

Dupa o luna de sesizari, plangeri la ANPC, mesaje, mailuri, apeluri, primesc acest raspuns:

- Ofertele online de BF sunt pentru cei care au deja un abonament la noi, deci nu poti cumpara un telefon sau abonament de pe site daca treci de la prepay!!!!!  Puteti incerca si voi sa faceti asta. Dupa scanarea buletinului va trimite in shop. In shop nu ti se poate oferi reducerile de pe site. So...cei de la ANPC m-au sfatuit sa fac o plangere si catre ANCOM, pentru ca ofertele  de pe site nu au si un disclaimer clar si te pun sa scanezi buletinul fara ca sa fie specificat inainte ca nu poti contracta un abonament de pe site daca nu ai deja un cod de client. Astept cu nerabdare sa vad  ce rezolva cei de la ANPC si ANCOM.

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

TheSpecialist
Maestru

Teoretic , ca sa faci o comanda online , trebuie sa te loghezi. Ca sa te loghezi , ai nevoie de un cont creat in prealabil.  Ca sa poți crea un cont , trebuie sa ii asociezi un număr de telefon Orange, ceea ce tu nu ai pt ca nu ești încă un client Orange. Și de aici , ai intrat in roata hamsterului. Dar, exista o ieșire totuși. Cumpara o cartela PrePay, înregistreaz-o pe numele tău, fa apoi un cont online și așa poți sa iti iei abonamentul respectiv cu reducere. 

Am cont online cu numar de orange, adica prepay, dar cica nu se poate nici asa. Client ma refeream la a detine un abonament.

Ai încercat pe online și nu merge ? Iti da eroare sau nu apare oferta ? 

Dupa scanarea buletinului imi da eroare cu du-te intr-un magazin fizic.

Ok, M-am blocat aici ! 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Destul de neplăcută situația prin care treci, mai ales că ești deja client Orange. Dar dacă încerci să faci abonament acel număr de prepay, tot așa apare sau nu ai încercat?

EbiKe
Începător

Exact, asa am patit si eu, am dorit portare, mi s-a spus da, iar cei de la ofertare ca nu. Pai de ce nu? Tzeapa. Acu daca portez la yoxo si avand numar ulterior cine stie ce eroare mai baga. Chiar dezamagitor. Or avea destui clienti si nu mai au nevoie.

paulradumacarie
Junior entuziast

Ofertele de BF sunt doar pentru cei care au deja un abonament !!!!!

Dupa o luna de sesizari, plangeri la ANPC, mesaje, mailuri, apeluri, primesc acest raspuns:

- Ofertele online de BF sunt pentru cei care au deja un abonament la noi, deci nu poti cumpara un telefon sau abonament de pe site daca treci de la prepay!!!!!  Puteti incerca si voi sa faceti asta. Dupa scanarea buletinului va trimite in shop. In shop nu ti se poate oferi reducerile de pe site. So...cei de la ANPC m-au sfatuit sa fac o plangere si catre ANCOM, pentru ca ofertele  de pe site nu au si un disclaimer clar si te pun sa scanezi buletinul fara ca sa fie specificat inainte ca nu poti contracta un abonament de pe site daca nu ai deja un cod de client. Astept cu nerabdare sa vad  ce rezolva cei de la ANPC si ANCOM.