
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-04-2022 04:16 PM
Am 4 abonamnete Orange pentru cei 4 membrii ai familiei. Cum pot sa tranfer unul din abonamente către un membru al familiei mele (utilizatorul de fapt)? La magazinul Orange mi-i s-a spus că în magazin trebuie să fie amândouă persoanele prezente sau se poate face telefonic. Nu am reușit să trec de operatorul virtual și să întreb un operator uman. Ce trebuie să fac sau unde pot suna pt a trasnfera abonamentul? Mulțumesc
1 Soluţie acceptată‚

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-04-2022 04:33 PM
Salut!
Pentru schimbarea de titular este necesar ca vechiul şi noul titular să se prezinte împreună la un magazin Orange, pentru semnarea unui contract de cesiune, prin care noul titular preia toate drepturile şi obligațiile vechiului titular.
Pentru abonat persoana fizică: buletinul/ cartea de identitate în original
În anumite situații, Orange își rezervă dreptul de a solicita documente suplimentare, cum ar fi o factură de utilități.
O schimbare de titular se poate face doar după un an de la încheierea contractului de abonament.
Detalii: https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-fac-o-schimbare-de-titular-79
Uite un topic similar din comunitate: https://comunitate.orange.ro/questions/1984694-schimbare-titular-abonament-persoana-fizica
4 Răspunsuri 4

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-04-2022 04:33 PM
Salut!
Pentru schimbarea de titular este necesar ca vechiul şi noul titular să se prezinte împreună la un magazin Orange, pentru semnarea unui contract de cesiune, prin care noul titular preia toate drepturile şi obligațiile vechiului titular.
Pentru abonat persoana fizică: buletinul/ cartea de identitate în original
În anumite situații, Orange își rezervă dreptul de a solicita documente suplimentare, cum ar fi o factură de utilități.
O schimbare de titular se poate face doar după un an de la încheierea contractului de abonament.
Detalii: https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-fac-o-schimbare-de-titular-79
Uite un topic similar din comunitate: https://comunitate.orange.ro/questions/1984694-schimbare-titular-abonament-persoana-fizica
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-04-2022 04:51 PM
Confirm procedura data de @svetalex. Am preluat abonamentul tatei acum 2 ani (nu a fost necesara o factura de utilitati pentru domiciliu sau alte garantii). Contractul preluat avea aproximativ 2 ani, iar al meu 1 an si 2 luni.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-04-2022 05:19 PM
Am urmat aceasta procedura însă , din păcate , tot nu am devenit titular .Mai rău , au fost încurcate cnp-urile și astfel nu pot cumpăra nimic din magazin .O pot face doar on-line...Am vorbit acum ceva timp cu un operator și mi s-a spus că s-a rezolvat situația însă au fost apeluri care mi-au demonstrat că nu e adevărat.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-04-2022 06:40 PM
Ciudat. N-am avut probleme. O mica incurcatura legata de numarul principal in urma cu doi ani l-a transformat pe tata (de fapt numarul lui) in numar principal de contact, nu al meu. Oricum, am facut recent setarile pe cont cu NU la toate numerele pentru a nu mai suna si sa directioneze catre mine.
