la 03-05-2025 06:57 AM
Cum se reziliază contractul încheiat cu câteva zile în urmă?
03-05-2025 07:48 AM - editat 03-05-2025 07:50 AM
Salutare,
Va trebui sa contactezi Orange prin metodele uzuale ( prin chat sau telefonic) și să soliciți acest lucru).
https://www.orange.ro/contact/
Dacă contractul sa realizat la distanta (telefonic sau online) ai la dispoziție 14 zile in care poți renunța fara penalitati. După această perioadă pot exista penalități pentru reziliere anticipată.
03-05-2025 07:48 AM - editat 03-05-2025 07:50 AM
Salutare,
Va trebui sa contactezi Orange prin metodele uzuale ( prin chat sau telefonic) și să soliciți acest lucru).
https://www.orange.ro/contact/
Dacă contractul sa realizat la distanta (telefonic sau online) ai la dispoziție 14 zile in care poți renunța fara penalitati. După această perioadă pot exista penalități pentru reziliere anticipată.
la 03-05-2025 03:06 PM
Salut! Cum ai încheiat contractul cu Orange? Fizic în Orange Shop/Store sau alți parteneri sau în magazinul online? La magazinul online ai dreptul de a rezilia serviciile fără costuri adiționale, excepție ce ai consumat cu returnarea deviceului primit. În magazinul fizic se poate rezilia cu plata subvenției primite la achiziționarea serviciilor, de exemplu reducere abonament, taxă de instalare servicii fixe sau cv deviceului (de exemplu telefon). Poți solicita rezilierea prin apel la 300 sau să scrii din My Orange la secțiunea contact. Toate cele bune!
la 25-05-2025 10:08 PM
Salut ! A fost mama la magazinul orange și a făcut abonament …. Se poate rezilia ? S-a întâmplat acum 2 zile …
la 25-05-2025 10:19 PM
Din păcate dacă este încheiat în magazin nu se mai poate rezilia, 24 ore e termenul de reziliere.
la 26-05-2025 09:28 AM
Se poate rezilia, dar vor fi costuri de suportat (taxa de activare si reducerile primite ar fi primele).
la 21-08-2025 10:04 PM
EU AM ÎNCHEIAT CONTRACTUL ÎN MAGAZIN ORANGE. AM CERUT CABLU TV,CU ADAPTOARE ȘI CARTELE DIRECT PENTRU TV.AU SPUS CĂ SE POATE SI AM ÎNCHEIAT CONTRACT. NICI ASTĂZI NU AM CABLU, ADAPTOARE ȘI CARTELE...ÎNSĂ AM DEJA DE PLATĂ DOUĂ FACTURI. AVÂND ÎN VEDERE CĂ NU AM PRIMIT CELE CERUTE ÎN CONTRACT VREAU SĂ ÎNCHID TOT.DE CE SĂ PLATESC CE NU AM
la 03-05-2025 05:22 PM
la 07-05-2025 10:08 AM
@Anca99, te-au ajutat răspunsurile primite mai sus? Dacă da, te rugăm să-l marchezi pe cel mai bun ca soluție pentru a fi util și altor membri sau vizitatori aflați într-o situație similară. Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor