Anularea contractului (daca a fost semnat in magazin) se poate face in termen de 24 de ore de la semnare. Recomandarea ar fi de sunat la relatii clienti (0374.300.300 sau 300 de pe un numar Orange) si vedeti care sunt solutiile propuse.
Totusi, de ce nu ai mers cu mama ta la Orange cand a prelungit contractul? Intotdeauna am recomandat ca atunci cand se doreste fidelizare (sau un abonament nou), sa se plece de acasa cu lectia invatata (adica sa se stie clar ce se vrea). Agentii din magazine se ocupa de vanzari si, daca clientul nu stie ce vea, se poate trezi cu un abonament care nu este chiar ce si-ar fi dorit.
O varianta de viitor: preluati abonamentul mamei dvs si vei fi tu stapana pe abonamentul respectiv. Eu am 3 numere pe abonament: al meu, al tatei si al surorii. Le-am facut "instructajul" ca, in cazul in care sunt sunati si le convine oefrta, o pot accepta cu conditia sa-mi zica si Orange sa-mi prezinte inregistrarea cu acordul (evident, au fost sunati si au dirijat catre mine apelurile cand a fost cazul, fara sa li se fi facut lor vreo oferta).