anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot afla nr. de telefon de la managerul din zona mall Vitan ?

MonicaMonica198
Începător
Buna ziua, cum poat afla nr. de telefon al managerului din zona din mall Vitan?
Mama mea a prelungit un contract și a luat și un telefon pe care nu știe să-l folosesca. Menționez ca mama are 73 de ani, nu se pricepe cu tehnologia modernă și tot încerc sa dau de cineva pentru a anula contractul însă se pare ca cei din mall nu vor. Tot ii spun ca se va învață cu telefonul, însă mama nu știe să-l foloseasca.
2 Răspunsuri 2

DanielaH
Moderator
@Monica, astfel de date de contact nu sunt publice. Când a fost resemnat contractul? Mama dorește să renunțe la prelungire și să înapoieze telefonul? Recomandarea noastră este ca această situație să fie soluționată tot în magazinul în care s-a acceptat oferta. Te așteptăm să revii cu mai multe detalii.

Pololica
Senior certificat
Anularea contractului (daca a fost semnat in magazin) se poate face in termen de 24 de ore de la semnare. Recomandarea ar fi de sunat la relatii clienti (0374.300.300 sau 300 de pe un numar Orange) si vedeti care sunt solutiile propuse. Totusi, de ce nu ai mers cu mama ta la Orange cand a prelungit contractul? Intotdeauna am recomandat ca atunci cand se doreste fidelizare (sau un abonament nou), sa se plece de acasa cu lectia invatata (adica sa se stie clar ce se vrea). Agentii din magazine se ocupa de vanzari si, daca clientul nu stie ce vea, se poate trezi cu un abonament care nu este chiar ce si-ar fi dorit. O varianta de viitor: preluati abonamentul mamei dvs si vei fi tu stapana pe abonamentul respectiv. Eu am 3 numere pe abonament: al meu, al tatei si al surorii. Le-am facut "instructajul" ca, in cazul in care sunt sunati si le convine oefrta, o pot accepta cu conditia sa-mi zica si Orange sa-mi prezinte inregistrarea cu acordul (evident, au fost sunati si au dirijat catre mine apelurile cand a fost cazul, fara sa li se fi facut lor vreo oferta).