anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum ar trebui sa procedez ca sa renunt la abonament ?

Alexandra_17
Junior
Buna !
Am o intrebare, am achiziționat un telefon la abonament anul trecut, abonamentul este pe 2 ani de zile.
Pe aplicația my orange imi arata ca am plătit toate ratele pentru el, as vrea sa renunț la cartela si sa scot abonamentul ..este posibil asa ceva ?
1 Soluţie acceptată‚

TheSpecialist
Maestru

Cererea de reziliere o poti completa in sectiunea Contact de pe site-ul Orange. Ea trebuie depusa cu 30 de zile inainte de data la care se doreste inchiderea efectiva.

 

Abonamentul se va inchide dupa expirarea celor 30 de zile, la prima data de facturare.

Tot în My Orange poți vedea când este liber de contract abonamentul, nu cumva prin achiziționarea telefonului sa se fi prelungit perioada. Verifica acolo. În aplicație de pe telefon: Mai multe - > Tarife și optiuni - > alegi numărul - > Contract. Daca ești încă în perioada contractuala pt a rezilia, trebuie sa plătești lunile restante.

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Bun venit în Comunitate! Depinde de ce tip de abonament folosești și ce contract ai. Cel mai sigur ar fi să pui o întrebare la Serviciul Clienți, ca să nu existe probleme. Și uneori nu te poți baza în totalitate pe aplicația My Orange, pentru că mai arată și eronat. Teoretic, dacă ai rate, ar trebui să ai un abonament de tip Orange me Start, care nu ar trebui să-ți pună probleme, dacă nu mai ai achitat ratele. Eu așa aș face, adică aș întreba, eventual și în scris! Succes!

TheSpecialist
Maestru

Cererea de reziliere o poti completa in sectiunea Contact de pe site-ul Orange. Ea trebuie depusa cu 30 de zile inainte de data la care se doreste inchiderea efectiva.

 

Abonamentul se va inchide dupa expirarea celor 30 de zile, la prima data de facturare.

Tot în My Orange poți vedea când este liber de contract abonamentul, nu cumva prin achiziționarea telefonului sa se fi prelungit perioada. Verifica acolo. În aplicație de pe telefon: Mai multe - > Tarife și optiuni - > alegi numărul - > Contract. Daca ești încă în perioada contractuala pt a rezilia, trebuie sa plătești lunile restante.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Poți citi detalii pe aici, în josul paginii, la ,,Întrebări frecvente": https://www.orange.ro/abonamente/orange-me/index.html?gclid=Cj0KCQjwlN32BRCCARIsADZ-J4thHRhF7_AH3feJyR2F_x0Ebehe1qaXbi-G7Vo5_JAy20AEh0SdR-8aAlR-EALw_wcB&gclsrc=aw.ds Dar repet, depinde de ce tip de abonament ai și cum este contractul încheiat.