la 06-04-2024 09:18 PM
In primul rand De pe data de 02 04 aștept telefonul vostru mi sa spus că în 3 zile voi fi sunata miau făcut sesizare cu Nr de înregistrare dar degeaba pentru că colegele din centrala și Doaman de la reziliere îmi spune că trebuie să plătesc prima factura care a venit eronat cerea ce mi-a spus cealaltă doamna 🤣😡 și după o sa am minus următoarele luni
In al doilea rând am primit cadou la Orange o cartela care era gratuita câteva luni după care în luna decembrie am hotărât să o trec pe abonament deoarece am specificat că este pentru copil și mi-a aplicat cost control am intrebat sa spus că nu o sa fina costul suplimentare când nu mai are numai poate folosi ..zis și făcut
A venit factura in data de 2.4.2024 860 lei in condițiile in care eu plăteam 280 300 lei max 350 lei cu rata la un telefon de 160 lei specific ..in total 350 lei ..
Și încă aștept telefonul vostru .e normal așa ceva ????? 😡😡Oameni buni sunt la voi de ,4 ani jumate
Vi se pare normal sa plătesc în avans pentru greșeală lor
07-04-2024 09:25 AM - editat 07-04-2024 09:50 AM
Salutare!
Referitor la cost control, faci sesizare din secțiunea Contact, unde le specifici că ai cerut cost control și au venit costuri suplimentare, lucru anormal. Sesizarea o poți depune de aici ( mai jos in pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj):
https://www.orange.ro/contact/
Referitor la telefon, vezi in magazinul online - comenzile mele, dacă este comandat online. Nu prea înțeleg bine despre ce reziliere este vorba, fii mai explicită!
Poți să le scrii din aplicația My Orange ( de pe telefon)- Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback - Scrie- ne ( transfer operator). Sigur, poți acolo să le scrii și despre cost control și păstrează poze cu convorbirile.Noi aici, suntem simpli clienți ca și tine, deci nu avem acces la contul tău și putem să te ajutăm doar cu sfaturi și să te îndrumăm.
Succes!
la 07-04-2024 11:50 AM
Buna,
Nu trebuie să aștepți trebuie tu sa ii suni mai des că aceștia mai uita de sesizări .
Contactează serviciul clienți atât telefonic,prin chat cât și prin formularul de contact.
Prin chat și formularul de contact ai dovezile că i-ai contactat.
https://www.orange.ro/contact/
la 08-04-2024 08:11 AM
Salutare! Depune o solicitare de recalculare a facturii, in baza contractului existent în secțiunea contact din My Orange.
la 10-04-2024 10:15 AM
@Anca2016, s-a rezolvat situația?
la 11-04-2024 12:06 AM
Citește contractul s ar putea sa fie acoperiți de contract .Îți pierzi timpul cu ei la telefon te vor da dintre un colt în altul .
Doar ANPC te poate ajuta, mergi acolo și spune le tot sau completează formularul
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor