la 24-12-2022 08:14 AM - editat ultima oară la 24-12-2022 09:26 AM de DanielaH
Bună, am 0,38€ cost suplimentar de la minute nationale. Nu am activat Call waiting sau Call forwarding. De unde este acest cost suplimentar?
24-12-2022 08:33 AM - editat 24-12-2022 08:35 AM
Salutare!
Nu te-ai uitat în My Orange, la detalii convorbiri?
Noi aici nu putem decât să te îndrumăm, pentru că suntem doar clienți!
Poți să suni la 300 sau 0374300300, din orice rețea și apoi formezi 1-1-1-0, chiar dacă robotul îți spune despre servicii fixe. La un moment dat te va identifica și Gia și va trebui să-i spui ultimele 6 cifre din CNP.
Bine, de la 300 s-ar putea să te îndrume tot la ,,Detalii convorbiri" în My Orange! Ți-am atașat și un screenshot.
Sper să reușești cumva!
Succes!
la 24-12-2022 08:42 AM
@zmihok: Cel mai simplu vei găsi în MyOrange/ Detalii convorbiri, atât din aplicație cât și pe desktop/PC. Secțiunea o regăsești și la factură, dacă a fost deja emisă. Revino cu noutăți despre soluționarea problemei tale.
la 24-12-2022 08:49 AM
Am verificat dar la detalii nu apare nici un cost. Am mai avut această problema și am sunat la Orange și au spus ca am avut activat redirecționarea. În telefon am verificat dar totul era dezactivat. Până la urmă au scos ei dar problema a reapărut.
la 24-12-2022 08:51 AM
Atunci trebuie să îi suni din nou sau să le depui o sesizare din secțiunea Contact.
la 24-12-2022 08:52 AM
@zmihok: Atunci mai sigur primești clarificări direct de la ei, printr-un apel la 300, chat Djingo sau chiar într-un Orange Shop.
24-12-2022 08:50 AM - editat 24-12-2022 09:13 AM
Salut zmihok,
Call Wating si Call Forwarding nu (cred ca) au de-a face cu minutele nationale. Unul este apel in asteptare (cand esti in cursul unui apel, sa te anunte ca ai un alt apel in asteptare), celalalt este redirectionarea apelurilor (catre casuta vocala, sau alt numar). Acuma, daca ai redirectionari catre alte numere, ar fi putut sa fie a doua optiune. Dar din moment ce ai verificat si e dezactivat, banuiesc ca nu e de acolo.
Daca ai cost suplimentar din minute nationale, cel mai probabil ai sunat la un numar de telefon pentru care nu ai minute incluse in abonament.
la 24-12-2022 08:57 AM
Atunci de ce nu apare în detalii convorbiri?
la 24-12-2022 08:59 AM
Pot să mai apară și erori. De-aia zic că e bine să verifici ce și cum.
la 24-12-2022 09:02 AM
Mulțumesc pentru informații. Un Crăciun fericit va doresc…
la 24-12-2022 09:11 AM
Aia nu stiu... Ar trebui intr-adevar sa apara. Daca nu apare...inseamna ca e din alta parte.
Ca idee, ##002# (+ tasta de apel) anuleaza toate redirectionarile. In caz ca nu ai incercat asta, incearca si asta, doar ca sa fii sigur.
la 28-12-2022 10:11 AM
@zmihok, s-a clarificat situația cu costul suplimentar?
la 28-12-2022 11:04 AM
Deocamdată am folosit varianta ##002# (+ tasta de apel), acum aștept să văd dacă mai crește costul…
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor