anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cost suplimentar de la minute nationale

zmihok
Junior

Bună, am 0,38€ cost suplimentar de la minute nationale. Nu am activat Call waiting sau Call forwarding. De unde este acest cost suplimentar?

12 Răspunsuri 12

Vio73
#StarMember

Salutare!

Nu te-ai uitat în My Orange, la detalii convorbiri?

Noi aici nu putem decât să te îndrumăm, pentru că suntem doar clienți!

Poți să suni la 300 sau 0374300300, din orice rețea și apoi formezi 1-1-1-0, chiar dacă robotul îți spune despre servicii fixe. La un moment dat te va identifica și Gia și va trebui să-i spui ultimele 6 cifre din CNP.

Bine, de la 300 s-ar putea să te îndrume tot la ,,Detalii convorbiri" în My Orange! Ți-am atașat și un screenshot.

Sper să reușești cumva!

Succes!

FLo1
#StarMember

@zmihok: Cel mai simplu vei găsi în MyOrange/ Detalii convorbiri, atât din aplicație cât și pe desktop/PC. Secțiunea o regăsești și la factură, dacă a fost deja emisă. Revino cu noutăți despre soluționarea problemei tale. 

Am verificat dar la detalii nu apare nici un cost. Am mai avut această problema și am sunat la Orange și au spus ca am avut activat redirecționarea. În telefon am verificat dar totul era dezactivat. Până la urmă au scos ei dar problema a reapărut.

Atunci trebuie să îi suni din nou sau să le depui o sesizare din secțiunea Contact.

@zmihok: Atunci mai sigur primești clarificări direct de la ei, printr-un apel la 300, chat Djingo sau chiar într-un Orange Shop.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut zmihok,

Call Wating si Call Forwarding nu (cred ca) au de-a face cu minutele nationale. Unul este apel in asteptare (cand esti in cursul unui apel, sa te anunte ca ai un alt apel in asteptare), celalalt este redirectionarea apelurilor (catre casuta vocala, sau alt numar). Acuma, daca ai redirectionari catre alte numere, ar fi putut sa fie a doua optiune. Dar din moment ce ai verificat si e dezactivat, banuiesc ca nu e de acolo.

Daca ai cost suplimentar din minute nationale, cel mai probabil ai sunat la un numar de telefon pentru care nu ai minute incluse in abonament.

Client Orange

Atunci de ce nu apare în detalii convorbiri?

Pot să mai apară și erori. De-aia zic că e bine să verifici ce și cum.

Mulțumesc pentru informații. Un Crăciun fericit va doresc…

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Aia nu stiu... Ar trebui intr-adevar sa apara. Daca nu apare...inseamna ca e din alta parte.

Ca idee, ##002# (+ tasta de apel) anuleaza toate redirectionarile. In caz ca nu ai incercat asta, incearca si asta, doar ca sa fii sigur.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@zmihok, s-a clarificat situația cu costul suplimentar?

Deocamdată am folosit varianta ##002# (+ tasta de apel), acum aștept să văd dacă mai crește costul…