anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cont suspendat in urma costului suplimentar (apel telefonic)

andrushco
Începător
Buna ziua, contul meu a fost suspendat 2 zile dupa ce am efectual costul suplimenat de 100 euro in urma unui apel telefonic la un numar special (cu tarifare). Doresc sa intreb de ce in 2 zile mi s-a suspendat numarul de telefon, in contextul in care data de plata urma sa fie DUPA aceste 2 zile (asta daca este relevanta informatia).
O alta intrebare: exista o limita de cost suplimentar? Daca da, care ar fi acela?
Multumesc!
5 Răspunsuri 5

Jay
Campion certificat
Buna! Pentru fiecare client exista un prag de consum sau limita de creditare, stabilit in functie de istoricul platilor din contul de facturi, dar, numai Orange poate sa-ti spuna care este aceasta limita in cazul tau, dupa verificarea contului de client. Avand o limita, contul a fost blocat pentru a evita cresterea costului.

andrushco
Începător
Multumesc frumos pentru raspuns! Banuiesc ca va trebui sa ma prezint la un Orange Shop, din moment ce nu pot suna la numerele de info credit.

Jay
Campion certificat
Poti contacta un consultant prin ChatBot Djingo, din contul tau My Orange sau autentificandu-te cu nume, email si numar de telefon.. Sau, daca ai aplicatia pe telefon si acces la o retea wi-fi, poti din aplicatie, insa e mai cursiva conversatia prin chat decat prin aplicatia de mobil.

andutzaO
Începător
Bună, așa am pățit și eu mai demult, și într-adevăr exista pentru fiecare client o limita de creditare, iar când depășești aceasta limita automat ți se suspenda contul pentru a nu depăși limita. Nici eu nu am știut asta pana nu am pățit-o însă dacă suni la ei, sau mergi personal se poate rezolva, depui o cerere la ei sa ți se reactiveze contul, plătești costul suplimentar și după automat ți-l redeschid ei

Neaplicabil
Ar fi mult mai simplu daca aceea limita ar putea fi vizualizata in contul my orange.