anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

codul puk nu merge

crocosticks
Începător
 
5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă nu-ți merge nici codul puk, este posibil să fi blocat sim-ul definitiv și nu prea ai ce să-i mai faci, decât să-l schimbi. Eu așa înțeleg din ceea ce spui.

Dar uită-țe pe aici și vezi dacă ai făcut ceea ce trebuie:

https://www.orange.ro/help/am-blocat-codul-pin-cum-aflu-codul-puk-91

Sper să reușești să introduci corect codul puk.

Baftă!

FLo1
#StarMember

@crocosticks: În ce stadiu ești cu deblocarea? Dacă încă ți se solicită codul PUK e ok. Dacă nu, atunci SIMul necesită schimbare. Codul PUK l-ai aflat din MyOrange, prin apel la *100# SelfCare, sau contactând serviciul clienți? Te așteptăm cu detalii.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Asigura-te ca PUK-ul pe care il ceri este corespunzator SIM-ului corect.

Client Orange

FLo1
#StarMember

@crocosticks: Încă o mențiune: Să ai în vedere (ca rezervă notat) codul PUK pentru SIM-ul cu număr activ. Pentru orice alt SIM, dacă l-ai blocat nu te mai obosi să ceri (cauți) codul PUK pentru că este prea târziu.  

DanielaH
Moderator

@crocosticks, ai reușit să deblochezi cartela?