la 12-12-2022 03:12 AM
la 12-12-2022 06:19 AM
Salutare!
Dacă nu-ți merge nici codul puk, este posibil să fi blocat sim-ul definitiv și nu prea ai ce să-i mai faci, decât să-l schimbi. Eu așa înțeleg din ceea ce spui.
Dar uită-țe pe aici și vezi dacă ai făcut ceea ce trebuie:
https://www.orange.ro/help/am-blocat-codul-pin-cum-aflu-codul-puk-91
Sper să reușești să introduci corect codul puk.
Baftă!
la 12-12-2022 08:57 AM
@crocosticks: În ce stadiu ești cu deblocarea? Dacă încă ți se solicită codul PUK e ok. Dacă nu, atunci SIMul necesită schimbare. Codul PUK l-ai aflat din MyOrange, prin apel la *100# SelfCare, sau contactând serviciul clienți? Te așteptăm cu detalii.
la 12-12-2022 09:48 AM
Asigura-te ca PUK-ul pe care il ceri este corespunzator SIM-ului corect.
la 12-12-2022 12:13 PM
@crocosticks: Încă o mențiune: Să ai în vedere (ca rezervă notat) codul PUK pentru SIM-ul cu număr activ. Pentru orice alt SIM, dacă l-ai blocat nu te mai obosi să ceri (cauți) codul PUK pentru că este prea târziu.
la 13-12-2022 09:54 AM
@crocosticks, ai reușit să deblochezi cartela?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor