- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-06-2023 04:20 PM - editat ultima oară la 19-06-2023 08:02 AM de DanielaH
Buna ziua doresc sa aflu codul puk pt abonamentul tatalui meu si mi se cere o parola (cu seria nu a mers) Am incercat si de la *100#si din meniul 300
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
18-06-2023 04:46 PM - editat 18-06-2023 05:43 PM
@Munty: Salut. Indiferent de variantă, pentru codul PUK, variantele 300, sau *100# SelfCare vor cere parola TY. Chat Djingo nu cred că va cere. Dacă ai numărul atașat unui cont MyOrange, la servicii regăsești codul PUK direct, fără parolă. Dacă nu, rămâne doar o vizită într-un Shop Orange pentru deblocare. Dar să ai CI-ul abonatului asupra ta. Succes.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
18-06-2023 04:46 PM - editat 18-06-2023 05:43 PM
@Munty: Salut. Indiferent de variantă, pentru codul PUK, variantele 300, sau *100# SelfCare vor cere parola TY. Chat Djingo nu cred că va cere. Dacă ai numărul atașat unui cont MyOrange, la servicii regăsești codul PUK direct, fără parolă. Dacă nu, rămâne doar o vizită într-un Shop Orange pentru deblocare. Dar să ai CI-ul abonatului asupra ta. Succes.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-06-2023 04:54 PM
Am reusit prin chat pana la urma.Multumesc
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
18-06-2023 04:59 PM - editat 18-06-2023 05:42 PM
Prin chat cu transfer operator sau direct? Totu-i bine când se termină cu bine.