anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Principiile Comunității Orange

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

Actualizat în data de 24.07.2024.

Scopul Comunității Orange este acela de a aduce împreună oameni pasionați de tehnologie, de produsele și serviciile Orange. În această Comunitate membrii se ajută între ei adăugând întrebări, răspunsuri și sfaturi utile.

Pentru a menține o atmosferă prietenoasă, deschisă și sigură, îți prezentăm principiile după care ne ghidăm în Comunitate:

1. Părerea ta contează

  • Nu există răspunsuri corecte sau greșite, atât timp cât sunt sincere, exprimă experiența sau opiniile tale reale și sunt adresate într-un mod prietenos, fără a jigni alți membri.
  • Înainte să răspunzi la o întrebare te rugăm să citești toate comentariile oferite de ceilalți membri și să adaugi un răspuns doar dacă el conține informații noi sau completări și aduce valoare discuției.

2. Detaliile sunt importante

  • Răspunsul pe care îl primești depinde de întrebarea pe care o adresezi. Postează întrebarea în categoria și subcategoria potrivită și în felul acesta te asiguri că primești cel mai potrivit răspuns.

3. Bara de căutare este prietena ta cea mai bună

  • Pentru mai multă eficiență, înainte de a adauga o întrebare, folosește bara de căutare și vezi dacă întrebarea ta nu are deja un răspuns.

4. Respectă și fii respectat

  • Tratează toți membrii cu respect și amabilitate.
  • Atacurile personale, hărțuirea și comentariile ofensatoare nu sunt tolerate.

5. Nu oferi date cu caracter personal

  • Datele tale personale și ale altor membri (nume complet, adresă, număr de telefon, adresă de e-mail etc.) sunt confidențiale și de aceea te rugăm să nu le afișezi în postările publice.

6. Suntem de acord să nu fim de acord

  • Ceea ce funcționează pentru tine poate să nu fie valabil pentru ceilalți și invers. Dar dacă dezbatem ideea și nu persoana, cu siguranță toată lumea va avea de câștigat.
  • Abordează conflictele într-un mod constructiv și implică moderatorii, dacă este necesar.

7. Fii responsabil

  • Dacă observi un comportament care nu respectă principiile și regulile Comunității ne bazăm pe tine să ne anunți prin folosirea opțiunii de raportare conținut. Mai departe, ne ocupăm noi.

8. Voi sunteți creatorii Comunității

  • Conținutul din Comunitate este adăugat de voi, membrii Comunității. De aceea, te rugăm să ții cont de faptul că nu toate informațiile se aplică pentru toți membrii și limbajul pe care îl folosești este clar, concis și nu include prescurtări.

9. Angajații Orange

  • Angajații Orange prezenți în comunitate își exprimă propria părere și nu vorbesc în numele companiei. Ei vor fi foarte ușor de identificat pentru că vor avea o etichetă.
  • Userul Orange Assistant este unul generic și nu poate primi mesaje private. În spatele lui este o întreagă echipă de experți Orange care te vor ajuta cu răspunsuri publice la întrebările tale. Aceste răspunsuri sunt oficiale, în numele companiei.

10. Arată-ți recunoștința

  • Folosește cuvântul magic “Mulțumesc” atunci când primești ajutor de la alt membru. De asemenea, dacă un răspuns ți-a fost de ajutor îi poți da “like” și astfel vei ajuta și alți membri să găsească informația potrivită.
  • Dacă tu ai pus întrebarea și un alt membru te-a ajutat, poți marca răspunsul lui cu “Soluție”.

11. Alege username-ul potrivit

  • Te rugăm să folosești un username scurt, care să nu includă numele tău real, cuvintele “Orange”, “YOXO” și nici cuvinte cu înțeles jignitor sau ofensiv.
  • Evită să modifici username-ul în mod repetat, pentru a nu crea confuzie în rândul membrilor.

12. Link-uri și citate

  • Încurajăm împărtășirea experienței personale, de aceea link-urile și citatele trebuie să fie întotdeauna însoțite de părerea ta personală.

13. O imagine face cât o mie de cuvinte

  • În momentul în care vrei să atașezi imagini la întrebările sau răspunsurile tale te rugăm să ții cont ca acestea să fie specifice discuției respective, fără conținut jignitor. Același lucru se aplică și pentru imaginea de avatar.
  • Evită să modifici în mod repetat imaginea de avatar, pentru a nu crea confuzie în rândul membrilor.

14. Folosește canalul potrivit nevoilor tale

  • Pentru orice sesizare sau situație care implică analizarea contului tău personal Orange, te rugăm să folosești canalele clasice de interacțiune (de exemplu: Chat din aplicația My Orange/YOXO, ChatBot Djingo).

15. Editează în mod responsabil

  • Te rugăm să îți editezi conținutul în mod responsabil și transparent. Evită să faci modificări frecvente și să repeți ideile/comentariile altor membri.
  • Menționeză în text dacă ai facut modificări semnificative sau corecții după postarea inițială.

16. Conturi multiple

  • Conturile multiple nu sunt acceptate în Comunitate (o persoană = un cont/un membru în Comunitate).

17. Ține cont de prevederile legale

  • Respectă drepturile de autor menționând întotdeauna sursele din care citezi sau ale imaginilor folosite.
  • Respectă identitatea celorlalte persoane.
  • Nu dezvălui informații confidențiale.

Îți mulțumim că faci parte din Comunitatea Orange!

Administratorii Comunității își rezervă dreptul de a închide sau de a șterge postările care nu respectă principiile și regulile Comunității, iar membrii care încalcă repetat aceste reguli vor fi blocați temporar sau permanent.

Găsești mai multe detalii în Termeni și Condiții generale de utilizare a Comunității Orange România, cu care toți membrii trebuie să fie de acord atunci când se înregistrează.

0 Răspunsuri 0