Ei bine, eu nu prea prelungesc abonamentele. Sunt pe abonament pentru ca le folosesc sa platesc diverse (parcare, reincarcari, achizitii din Google Play, etc) si pentru ca simt nevoia de siguranta ca atunci cand imi trebuie sa fac cost suplimentar, pot.
Din 3 abonamente, doua sunt expirate de luni/ani de zile si nu am de gand sa le prelungesc decat daca:
- NU imi creste costul. As vrea sa le si scad, dar asta e alta mancare de peste
- primesc acces in roaming la toate (unul dintre ele nu are)
- primesc semnificativ mai mult trafic de net.
Ma gandeam sa imi iau si cu telefon de la Orange, dar nu am gasit niciodata ce cautam sau varianta pe care o cautam (dual-sim). In plus, discounturile mi se par o gluma la abonamentele de valoare mica. Mai degraba as lua telefonul in rate pe factura cu conditia sa nu imi creasca costul abonamentului.
In ceea ce priveste renuntarea la abonament, eu sunt de principiu ca greseala este omeneasca, dar nesimtirea trebuie taxata. La toti operatorii mi s-a intamplat sa apara erori si sa fiu facturat gresit, insa doar cu doi am ajuns la ANPC si ANCOM. Cu unul sunt chiar in litigiu acum. Si totul pentru ca la customer support am fost ignorat si nu am gasit bunavointa (ex: am solicitat detalierea costului din factura si mi s-a raspuns "conform contractului" intr-un mod superior). In alt caz am renuntat din cauza contractorilor externi de pe retentie, care au incercat sa ma minta la ofertare (in urma cu un an iar ii prinsesem cu minciuna, insa atunci am facut reclamatie iar cei din customer support mi-au raspuns prompt si frumos, astfel incat i-am iertat pentru angajatul problema)