anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ce se întâmplă dacă nu ești de acord cu majorarea prețului abonamentului?

Anonim
Neaplicabil

Am întrebat consultantul Orange ce se întâmplă în cazul în care nu sunt de acord cu majorarea de preț a abonamentului dar nici nu vreau să renunț la serviciile Orange.

Răspunsul a fost ceva de genul: vă trecem automat pe prepaid dacă nici nu sunteți de acord cu majorarea și nici nu renunțați la serviciile Orange.

Cum comentați?

24 Răspunsuri 24

Pololică
#StarMember

Sincer? Ti-as inchide numarul. Asa ar fi normal si asa inteleg (eu [Orange] te notific ca iti maresc abonamentul, tu [clientul] refuzi, interpretarea mea este ca nu mai vrei sa colaborezi conform noilor conditii contractuale cu care contractul se modifica).

Evident, mai este solutia negocierii la care depinde cum ne intelegem (furnizor si client).

Anonim
Neaplicabil

Așa zici? Eu le-am spus că am încheiat un contract pentru a avea predictibilitate, ei mi-au spus că în termenii și condițiile generale (pe care nu le citește nimeni) este scris faptul că Orange își rezervă dreptul de a modifica oricând contractul în timpul valabilității sale.

Știi ce înseamnă aceasta? Că Orange poate veni în fiecare lună să tot adauge câte un euro și tu client fiind să stai... capră... că mie așa mi se pare normal... nu?

Cum ziceam și în alte postări: normalitatea cere respectarea contractului. 

arsradu
#StarMember

Mie unul mi se pare o varianta ok. Ca sa fiu sincer, iti face un serviciu. Pentru ca, ramanand pe abonament, indiferent ce abonament, risti sa fii intampinat din nou de aceeasi modificare in timpul contractului. Deci....mai bine pe prepay. Ai libertate de miscare fara batai de cap. 🙂

Cealalta varianta ar fi sa incerci o negociere. Dar intrucat negocierile se fac pe baza de cerere de portare la alt operator, si intrucat povestea maririlor se repeta si acolo, nu stiu daca:

1. e o idee foarte buna sa treci la alt operator in primul rand. Presupun ca exista motive intemeiate pentru care ai ales Orange, nu? Dace acele motive nu s-au schimbat, sau balanta dintre lucrurile care iti plac la Orange vs cele care nu-ti plac nu inclina mai nou in favoarea celor care nu-ti plac...eu zic ca n-are rost sa te complici. Decaaat...daca scopul (usor riscant dupa parerea mea) este de a obtine o contra-oferta din partea Orange. Caz in care, e un risc asumat, si...s-ar putea sa aiba efect, sau nu. Dupa cum ti-e norocul (sau ghinionul). :))

2. nu cumva esti mai bine pe prepay (de unde poti oricand sa migrezi, mult mai usor, la alt operator). Dar daca scopul e portarea, n-are rost sa treci pe prepay intai, ca pe urma sa te portezi. Te portezi si cu asta basta. Daca nu esti sigur ca vrei sa te portezi, atunci nu te porta (decat daca scopul acelei portari este altul decat acela de a pleca din retea).

Deci, dupa parerea mea, lucrurile sunt simple:

1. incerci sa fortezi o contra-oferta prin portare. Ceea ce presupune stress, rabdare, si un risc asumat cu mentiunea ca s-ar putea sa mearga sau nu.

2. accepti trecerea pe prepaid si te bucuri de mai multa libertate fara batai de cap.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

La prepaid n-am 5G... știu YOXO dar am nevoie de factură PJ

Da...macar tu ai 5G in zona. :)) In cazul meu n-ar face nicio diferenta pentru ca oricum nu am 5G in zona, si nici abonament dedicat.

In cazul asta...daca Yoxo iese din discutie, singurele variante raman portarea, saaau...negocierea. Una s-ar putea s-o determine si pe cealalta, dupa cum ziceam si mai sus. Daaar...nu e o garantie. Deci...eu as zice sa iti alegi bine operatorul la care vrei sa faci portarea (chiar daca teoretic nu se va finaliza). Pentru ca, in caz ca se va finaliza, fara sa vina Orange cu vreo contra-oferta, macar vrei sa aterizezi pe moale, ca sa zic asa. :)) Adica sa nu dai din rau in mai rau.

Client Orange

Și nu se poate trăi fără 5G? Eu am telefon și abonament compatibile 5G, dar nu găsesc în București semnal 5G, așa că am dezactivat, din telefon, aceasta opțiune.

Razvan
#StarMember

Portare la alt operator, ce stai să te tot rogi de ei. 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Și dacă mâine face și acel operator la fel?

Ii execuți pe toți la rand... Important e sa ai obiectul muncii (adică semnalul) îndeajuns de bun cât sa poți jongla.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Nu știu dacă ai cum să joci în aceeași ligă la toți. La mine, e cam mare diferența în favoarea Portocalei!

Important e ceea ce primești, invariabil de ceilalți. Dar... degeaba ai semnal bun dacă modificările contractuale se țin scai anual. 

Treci peste o data, treci de doua ori, dar când devin "parte contractuală", sigur îți vei pune întrebarea daca avantajele mai sunt peste dezavantaje. 

Razvan
#StarMember

Vine digi tare din urmă si stoarce portocala. Nu prea mai este diferență între rețele. Telekom a crescut considerabil acoperirea anul acesta. 

PaulG
Începător

Eu am doar 2 servicii de la orange: tv si internet. 2 euro majorare din decembrie, fara sa primesc nici o notificare. Am sunat la ei si au zis ca mi-au trimis notificare in format fizic, prin posta........si apoi vine bomba: cica daca raspundeam in termen si nu eram de acord cu majorarea, as fi ramas fara nici o problema la vechiul tarif!!!! Oare chiar asa o fi?