anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ce părere aveți de rapiditatea serviciului clienți Orange

Anonim
Neaplicabil

IMG_20240315_154215.jpg

12 Răspunsuri 12

FLo1
#StarMember

Eu am apelat la Djingo și am rezolvat totul fără așteptări, fie că erau probleme despre servicii sau magazin online.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Cred că uneori ține și de noroc, de cum sunt ei de ocupați, cate cazuri au, etc. 

Mi-au răspuns și mie de multe ori imediat, dar in unele cazuri au răspuns și la câteva ore.

Părerea mea este că, cu cât răspund răspund mai repede, cu atât mai bine și toată lumea este mulțumită!

Trixen
#StarMember

Costurile pentru a avea oameni pe toate departamentele disponibile permanent sunt foarte mari.

Pentru incidentele mari, care afectează mulți oameni, există intervenții și acoperire permanentă. Pentru cazuri izolate, mi se pare rezonabil să aștepți până la o zi lucrătoare.

Pentru situații de business și infrastructură critică, există acoperire și se plătește pe măsură.

Am lucrat și eu cu cozi de probleme și este dificil. Oricum o dai, nu poți mulțumi pe toată lumea din toate părțile. 😅

Anonim
Neaplicabil

In legătură cu partea de seriozitate sau ținut de cuvânt și m-au contactat.

In ceea ce privește rezolvarea problemei ba.

Primul operator îmi furnizează informații incorecte pentru descurajare.

Al doilea operator îmi comunică că am o optiune pe care nu o am.

După discuții îndelungate mă pune sa contactez un alt departament.

De acum încolo o să înceapă distracția cu plasarea de la un departament la altul cum a fost și data trecuta unde nici după 20 zile problema nu era rezolvată.

In concluzie istoria se repetă ca și acum 3 luni.

Însă vom lăsa timpul să decidă.

Pentru mine nu e o problema voi sesiza serviciul din 3 in 3 luni până se vor decide să rezolve problema și nu să ajungă la o înțelegere.

 

 

Au raspuns si s-au miscat repede, asa era deobicei si la mine. Important este sa se rezolve si problema, ceea ce la tine vad ca nu s-a intamplat, deci suportul nu prea e asa de bun...

Ce s-a intamplat? Ce probleme ai?

Anonim
Neaplicabil

Probleme de activare Orange TV go premium din programul pinata.

Nu mă deranjează prea tare că nu am acces la programele premium însă este o chestiune de principiu.

Daca oferi ceva normal e sa și livrezi

Am alternativă de la Digi care funcționează fără probleme Digi online.

Este o problema de incompatibilitate între optiuni in contul Orange go însă îi voi lăsa pe ei să rezolve problema.

Am inteles. Nu e o problema grava, dar e frustranta. Acum speram sa se ocupe si sa se rezolve pana la urma problema asta...

Anonim
Neaplicabil

Update

După 4 zile de la sesizare echipa aplicații Orange nici nu mai răspunde la mail-uri sunt in modul silențios.

Nici nu mă așteptam la mai mult din partea lor.

Mă întreb dacă până la expirarea opțiuni vor putea rezolva problema.

Răspunsul evident este nu, însă rămâne de văzut.

Momentan aștept să îmi spună că nu ține de ei și să mă trimită din nou spre departamentul tehnic.

Anonim
Neaplicabil

Felicitări pentru operatorul chat my Orange care a demonstrat că în serviciul clienți Orange Romania mai exista oameni dedicați profesiei și orientați spre rezolvarea problemelor clientilor.

Screenshot_2024-03-20-16-32-05-507_com.orange.contultauorange-edit.jpg

Super, bine ca s-a rezolvat problema. Functioneaza? Mai sunt si operatori competenti, dar din pacate sunt putini si e mai greu de dat de ei, majoritatea sunt varza...

Buna ,,BlackWolf". Sunt de acord cu tine pentru faptul ca mai nimeresti operatori dispusi sa te ajute si mai ales sa fie competenti dar crede-ma ca majoritatea pe langa faptul ca sunt incompetenti, in plus, te trateaza cu indolenta, unii chiar fiind fara cei sapte ani de-acasa. Habar nu au sa-si faca serviciul si sa-si urmeze atributiile. Din pacate aceasta situatie e la toti providerii nu doar la Orange. Vina apartine angajatorilor care nu-si testeaza din mai multe puncte de vedere oamenii nu doar profesional. Dar sa nu uitam ca aici e tara tuturor posibilitatilor. Pacat. Ne-o cam facem cu mana noastra

Salut Luci! Asa este, ai perfecta dreptate. Am avut si eu parte de asa ceva. La toata lumea este problema asta, din pacate. Da, pe langa angajatori care iau tot ce prind si nu testeaza oamenii, vinovata este si societatea care se duce la vale pe zi ce trece. Uita-te si tu ce dezastru este prin scoli si ce parinti au copiii aia. Ce pretentii poti sa mai ai de la altii...