anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cati clienti va mai avea Orange in viitor dupa cresterea abuziva a abonamentelor din Noiembrie?

Marcel1
Junior entuziast

Interesant cum au schimbat macazul si desi Orange pierde clienti pe banda rulanta datorita atitudinii fata de clienti, scumpirilor ascuse si ambigue ale abonamentelor , continua sa se comporte execrabil cu clientii cand acestia depun o sesizare.
Am primit si eu in Noiembrie faimosul text de acum : "Incepand cu 06 Decembrie abonamentul dumneavoastra pe xxx,yyyy,aaaa,wwww se va majora cu 1 Euro" ( unde literele x, y, a, W sunt niste coduri de servicii).
Am crezut ca cresterea totalaa facturii/abonamentului va fi de 1 Euro si zic: nu-i asa mare cresterea.
Ma trezesc in Decembrie cu 4 Euro ( cate un euro de fiecare serviciu) - aspect nementionat nicaieri ca cresterea e pentru fiecare serviciu in parte. Din textul lor se intelege ca e pentru intreg abonamentul ( ce include cele 4 servicii).
Bineinteles ca au trecut cele 30 de zile in care puteam rezilia fara costuri
Si incepe dansul: reclamatii peste reclamatii la care primesc acelasi raspuns de lemn: Ati fost informat de majorare, ati avut termen , nu l-ati respectat, trebuie sa platiti taxa de deconectare de 50 Euro.
Reclamati la OPC: dupa 2 luni in care au analizat peste analizat, mi-au cerut contractele initiale si ei au ajuns la concluzia celor de la Orange : 1 Euro pe abonament de fapt inseamna de fapt 4 Euro la abonamentul total, si ca e de fapt 1 Euro pentru fiecare serviciu.

Intre timp am portat 4 numere GSM la Digi, si am mai ramas cu oferta de NET + TV pe care o voi inchide urgent.

Postez aici pentru oricine este curios si interesat de acest Orange la care am fost client 17 ani . . . .. si de care de fiecare data, la fiecare negociere am fost nevoit sa imi negociez la sange drepturile, pe care le-ar fi oferit oricand altui client nou.

23 Răspunsuri 23

teacher_
#StarMember

Și mie mi s-au majorat abonamentele, am fost informat înainte și nu am avut nici o problema cu asta. La următoarea prelungire am avut grija sa negociez un cost similar cu cel avut înainte de majorare. 

mihai_13
Maestru

cati clienti ?  "50%+1" peste alte retele 

Pololică
#StarMember

O intrebare: daca nu ai inteles informarea, de ce nu ai cerut lamuriri? Si eu am avut 3 numere si le-am portat pe toate cand am primit notificarea anul trecut. Colac peste pupaza, la urmatoarea data de facturare dupa portare, am primit si o pozitie de penalizare. S-a rezolvat printr-o notificarea din partea mea ca nu platesc factura pana nu primesc o alta factura de reglare privind suma respectiva. Stiu ca sistemul este construit pe automatizari (ar fi aberant ca aproximativ 10 milioane de abonamente sa fie facturate si verificate manual in fiecare luna), automatizari care pot fi imbunatatite.

PS: tot anul trecut erau discutii in comunitate privind majorarea si tot aici s-a discutat ca abonatii care aveau mai multe abonamente, aplicarea se facea pentru maxim 5 servicii (limitare de crestere de 5E). Sa inteleg ca nu ai reusit sa dai de ele atunci, nu?

Bianca105
Începător

Salut! 

Trec si eu printr-o situatie similara cu ei si am dat peste conversatia aceasta. Azi am avut discutia in care mi se explica cu nonsalanta ca e complet legal sa maresti abonamentul in perioada contractuala, pentru ca am fost instiintata si e problema mea ca nu am fost atenta. Instiintarea s-a facut o singura data, pe ultima pagina (pag 7) a facturii anterioare. Evident ca nu am vazut. 

Pentru mine e neclar cum a devenit legal sa modifice suma in timpul perioadei contractuale.

Sunt curioasa daca ai mai progresat cu solutionarea acestei probleme, si eu am cerut sa fiu contactata de departamentul de rezilieri, dar daca penalizarea este de 50 euro, probabil nu merita.

Ai obtinut ceva cu ajutorul ANPC? Si eu as vrea sa mai cer niste pareri despre ce se poate face in situatia asta. 

Merci anticipat in caz ca imi vei vedea commentul si imi raspunzi :).

Buna!

Legalitatea este data de contractul semnat. Toate contractele contin clauze prin care un contract poate fi modificat (nu explicit continutul modificari, ci doar modul prin care poate fi modificat, ceea ce inseamna, practic, de la reziliere pana la modificarea totala a lui). Anul trecut au existat plangeri ca notificarea de marire (practic, notificarea de modificare) era pe factura, acum inteleg ca este pagina separata (dupa paginatia facturii)...

Din pacate, din cei care au amenintat cu reclamatia la ANPC, doar unul a venit cu rezultatul favorabil (este si aici in comunitate).

Totusi, contractele sunt disponibile si pe site-ul Orange (orange.ro si comunitate) in josul paginii, la Informatii Legale. Recomand o citire prealabila (nu doar pentru cei care sunt nemultumiti de ele, ci pentru toti care au nevoie de informatii inainte de a semna).

Marcel1
Junior entuziast

Din pacate ANPC este varsa in aceasta situatie si nu a rezolvat nimic. Banuiesc ca sunt atat de incapabili si slab pregatiti juridic incat prefera sa nu se ia de gat cu sleahta juridicului dela Orange.

Nu face nimic, Eu tot m-am portat cu 6 servicii si o sa recomand tuturor sa se porteze .

Stiu foarte multa lume care s-a portat din cauza acestei mariri de pret abuzive.

Eu am pierdut 300 de lei . Orange a pierdut banii pe inca 8 luni de abonament cu mine pe 6 servicii ( 200 lei pe luna.

Orange va pierde mai departe mult mai multi bani si imagine datorita proastei  gestiuni a acestei mariri de preturi. 

Degeaba sunt acoperiti de un nenorocit de act care nu poate fi inteles de omul de rand. Omul tot va pleca de la Orange, chiar daca va plati 50 de Euro.

Deci cine iese in castig?

Sa va reamintesc ca sunt singurii afectati de criza care au marit abonamentele? Oare de ce?

Vezi ca "sleahta" aia ar trebui sa fie juristi la baza (doar cu asta se ocupa ANPC: cu verificarea juridica a documentelor reclamate intre consumatori (persoane fizice) si firme (numiti chiar de ei ca fiind profesionisti). Daca ei nu sunt in stare, iti dai seama ca noi toti (prin taxele si impozitele platite) le sustinem salariile fix degeaba, nu? In urma cu vreo 6 ani, cand am reclamat Vodafone (ceva similar), am primit un raspuns de la ANPC in care textul mi s-a parut extrem de simplu de ziceai ca este un elev in clasa a X-a, nu de un expert (daca te vei uita pe portal.just.ro la un proces incheiat, o sa vezi ca solutia, pe scurt, este foarte bine argumentata [chiar daca are doar cateva randuri], nu mai spun daca dosarul judecat este o insolventa sau un faliment).

dorelut
Junior entuziast

Anonim
Neaplicabil

Au oferte bune pentru clientii noi deci isi permit sa mai piarda din cei vechi.