la 25-12-2022 06:12 PM - editat ultima oară la 28-12-2022 09:48 AM de DanielaH
Am primit la prelungire contract o cartela dar nu funcționează, îmi apare neinregistrat în rețea, stiti ce pot face?
25-12-2022 06:15 PM - editat 25-12-2022 06:16 PM
Buna Ramona,
Incearca sa iei legatura cu un consultant (eventual saptamana viitoare, pentru ca nu stiu daca ai cu cine sa vorbesti zilele astea) la numerele 300 sau 0374 300 300 (ramura 1-1-1-0 de pe un abonament, sau 5-2-0 de pe un prepay). Cel mai probabil SIM-ul e inactiv. Dar ar trebui sa se poata activa in urma unui apel.
Mult succes!
la 25-12-2022 07:29 PM
Mulțumesc frumos, de 2 zile l am primit ,deci expirat nu poate fi
la 25-12-2022 07:33 PM
Multumesc, cand incerc sa fac un apel apare cartela neinregistrata
25-12-2022 07:41 PM - editat 25-12-2022 07:44 PM
Ramona, e normal sa apara asa. SIM-ul e inactiv. Ceea ce inseamna ca nu se inregistreaza in retea. In termeni mai putin "academici", nu-si ia semnal. Fara semnal, nu poti initia sau primi apeluri, nu poti primi/trimite SMS, nu ai acces la date mobile.
Deci, incearca varianta propusa de And04, si eventual suna la numerele respective. Dar intrucat suntem in perioada sarbatorilor (si e si weekend), sansele sa gasesti pe cineva acum sunt destul de mici. Deci daca e, incearca asta incepand de maine.
Alternativ, si in caz ca nu poti sa suni, sau nu te descurci din My Orange, cred ca ai putea activa acea cartela si cu o plimbare intr-un Orange Shop.
25-12-2022 06:18 PM - editat 25-12-2022 06:19 PM
Salutare, @Ramona80
Daca au trecut 3 luni de cand ai primit-o, posibil sa fi expirat si astfel nu mai poate fi activata(poti verifica pe ambalajul ei perioada de valabilitate).
Daca ai primit-o de curand, verifica sa fie corect pusa in slot.
Ai aici cateva detalii despre cum activezi o cartela primita de la Orange: https://www.orange.ro/help/cum-activez-o-cartela-sim-primita-in-urma-achizitiei-unui-telefon-97
Te sfatuiesc totusi sa dai si un restart la telefon in cazul in care nu ai facut-o deja.
la 25-12-2022 07:29 PM
Multumesc frumos ,de 2 zile am primit cartela ,am dat si restart dar tot nimic
25-12-2022 07:32 PM - editat 25-12-2022 07:33 PM
Inseamna ca nu e activata cartela.
Atunci incearca sa suni maine la numerele mentionate de @arsradu sau poti incerca pasii de aici pentru a activa cartela: https://www.orange.ro/help/cum-activez-o-cartela-sim-primita-in-urma-achizitiei-unui-telefon-97
Asteptam vesti.
26-12-2022 05:57 AM - editat 26-12-2022 05:58 AM
Ramona - simul primit de tine este un ''sim blank'' pe care il primesti la fidelizarea/prelungirea unui abonament , se primeste acest sim in eventualitatea in care Orange considera ca simul tau este vechi si vrei sa l schimbi sau are componeta 5G - simul este inactiv si il activezi din my orange "servici sim" - schimbare sim (ai rubrica activa)(operatia fa o de pe un calculator de pe un calculator nu de pe telefon)
ACUM poti face schimbare cu (1) prin sms primit si introducerea seriei simului nou sau (2) prin introducerea seriilor cartelelor sim veche si noua
personal la mine a functionat prima metoda https://comunitate.orange.ro/t5/aplica%C8%9Bia-my-orange/schimbare-sim-din-my-orange-teoretic-da-pra...
la 28-12-2022 09:53 AM
@Ramona80, s-a rezolvat/ clarificat situația cu SIM-ul?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor