anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cartela sim - neinregistrat în rețea

Ramona80
Junior

Am primit la prelungire contract o cartela dar nu funcționează, îmi apare neinregistrat în rețea, stiti ce pot face?

9 Răspunsuri 9

arsradu
#StarMember

Buna Ramona,

Incearca sa iei legatura cu un consultant (eventual saptamana viitoare, pentru ca nu stiu daca ai cu cine sa vorbesti zilele astea) la numerele 300 sau 0374 300 300 (ramura 1-1-1-0 de pe un abonament, sau 5-2-0 de pe un prepay). Cel mai probabil SIM-ul e inactiv. Dar ar trebui sa se poata activa in urma unui apel.

Mult succes!

Client Orange

Mulțumesc frumos, de 2 zile l am primit ,deci expirat nu poate fi

Multumesc, cand incerc sa fac un apel apare cartela neinregistrata

Ramona, e normal sa apara asa. SIM-ul e inactiv. Ceea ce inseamna ca nu se inregistreaza in retea. In termeni mai putin "academici", nu-si ia semnal. Fara semnal, nu poti initia sau primi apeluri, nu poti primi/trimite SMS, nu ai acces la date mobile.

Deci, incearca varianta propusa de And04, si eventual suna la numerele respective. Dar intrucat suntem in perioada sarbatorilor (si e si weekend), sansele sa gasesti pe cineva acum sunt destul de mici. Deci daca e, incearca asta incepand de maine.

Alternativ, si in caz ca nu poti sa suni, sau nu te descurci din My Orange, cred ca ai putea activa acea cartela si cu o plimbare intr-un Orange Shop.

Client Orange

And04
Senior

Salutare, @Ramona80 

Daca au trecut 3 luni de cand ai primit-o, posibil sa fi expirat si astfel nu mai poate fi activata(poti verifica pe ambalajul ei perioada de valabilitate).

Daca ai primit-o de curand, verifica sa fie corect pusa in slot.

Ai aici cateva detalii despre cum activezi o cartela primita de la Orange: https://www.orange.ro/help/cum-activez-o-cartela-sim-primita-in-urma-achizitiei-unui-telefon-97

Te sfatuiesc totusi sa dai si un restart la telefon in cazul in care nu ai facut-o deja.

Multumesc frumos ,de 2 zile am primit cartela ,am dat si restart dar tot nimic 

Inseamna ca nu e activata cartela.

Atunci incearca sa suni maine la numerele mentionate de @arsradu sau poti incerca pasii de aici pentru a activa cartela: https://www.orange.ro/help/cum-activez-o-cartela-sim-primita-in-urma-achizitiei-unui-telefon-97

Asteptam vesti.

mihai_13
Maestru

Ramona - simul primit de tine este un ''sim blank''   pe care il primesti la fidelizarea/prelungirea unui abonament , se primeste acest sim in eventualitatea in care Orange considera ca simul tau este vechi si vrei sa l schimbi sau are  componeta 5G - simul este inactiv si il activezi  din my orange "servici sim" - schimbare sim (ai rubrica activa)(operatia fa o de pe un calculator de pe un calculator nu de pe telefon)

ACUM poti face schimbare cu (1)  prin sms primit si introducerea seriei simului nou  sau (2) prin introducerea seriilor cartelelor sim veche si noua 

personal la mine a functionat prima metoda  https://comunitate.orange.ro/t5/aplica%C8%9Bia-my-orange/schimbare-sim-din-my-orange-teoretic-da-pra...

DanielaH
Moderator

@Ramona80, s-a rezolvat/ clarificat situația cu SIM-ul?