Salut Lore.
Ai avut un telefon apple? Sau cineva din famile are si e pe abonamentul tau? Daca da, poti face urmatorii pasi si sa vezi istoricul achizițiilor pe iPhone, iPad sau iPod touch:
# Deschide aplicația Configurări.
# Atinge numele tău, apoi iTunes și App Store.
#Atinge ID-ul Apple, apoi Vizualizați ID-ul Apple. Ți se poate solicita să te conectezi.
Derulează la opțiunea Istoricul achizițiilor și atinge-o. Dacă vrei să vezi achizițiile pe care le-ai făcut acum mai mult de 90 de zile, atinge Ultimele 90 de zile, apoi selectează un interval de date.
#Găsește articolul respectiv, apoi atinge Total facturat.
#De aici, poți să realizezi următoarele:
Pentru a solicita o rambursare sau a raporta o problemă în legătură cu un articol, atinge articolul, apoi „Raportați o problemă” și descrie problema.
Pentru a vedea data la care ai cumpărat articolul și dispozitivul folosit pentru cumpărare, atinge articolul respectiv.
Pentru a-ți trimite o nouă chitanță prin e-mail, atinge Retrimitere. Nu îți poți trimite o chitanță pentru un articol gratuit.
Revino si spune-ne daca ai reusit sa afli pentru ce ai fost facturata.
Zi faina!