anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

cAMagazinApple imi apare la un apel neefectuat de mine cost suplimentar de 30 lei?

Lore_5
Începător
Am sunat la cronos si surpriza imi apare 30 lei cost suplimentar. Am intrat in my orange si imi apare la ora 23: 32 in data de 19. 07 un apel către cAMagazinApple de 8 minute. Nici macar nu stiu ce inseamna eu având un samsung nicidecum apple. Ma poate ajuta cineva cu o explicație?
5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Bun venit în Comunitate!Cred că este bine să vorbești cu un operator Orange și chiar să depui o sesizare, în care să explici ceea ce ai spus aici și sunt convins că, dacă nu ai efectuat acel apel, vei rezolva problema. Succes!

Jay
Campion certificat
Buna! Au mai fost cazuri în care au mai avut și alte persoane costuri suplimentare generate de aplicații cărora le-au dat diverse permisiuni.. Ai astfel de aplicații in telefon? Altii au avut sute de euro cost din cauza aplicației tik tok de exemplu..

Diana
Cunoscător
Au fost prezentate in comunitate modalitati de a te lasa fara bani prin permisiuni la anumite aplicatii care sunt gratis o perioada dupa care trebuie sa dai dezabonare altfel incaseaza banii chiar daca stergi aplicatia https://comunitate.orange.ro/questions/2205675-atentie-tentativa-frauda-aplicatii-google-play-store

Anca07
#StarMember
Salut Lore. Ai avut un telefon apple? Sau cineva din famile are si e pe abonamentul tau? Daca da, poti face urmatorii pasi si sa vezi istoricul achizițiilor pe iPhone, iPad sau iPod touch: # Deschide aplicația Configurări. # Atinge numele tău, apoi iTunes și App Store. #Atinge ID-ul Apple, apoi Vizualizați ID-ul Apple. Ți se poate solicita să te conectezi. Derulează la opțiunea Istoricul achizițiilor și atinge-o. Dacă vrei să vezi achizițiile pe care le-ai făcut acum mai mult de 90 de zile, atinge Ultimele 90 de zile, apoi selectează un interval de date. #Găsește articolul respectiv, apoi atinge Total facturat. #De aici, poți să realizezi următoarele: Pentru a solicita o rambursare sau a raporta o problemă în legătură cu un articol, atinge articolul, apoi „Raportați o problemă” și descrie problema. Pentru a vedea data la care ai cumpărat articolul și dispozitivul folosit pentru cumpărare, atinge articolul respectiv. Pentru a-ți trimite o nouă chitanță prin e-mail, atinge Retrimitere. Nu îți poți trimite o chitanță pentru un articol gratuit. Revino si spune-ne daca ai reusit sa afli pentru ce ai fost facturata. Zi faina!

DanielaH
Moderator
@Lore, ai clarificat situația cu apelul către cAMagazinApple? Te așteptăm să revii în Comunitate cu mai multe detalii care, cu siguranță, vor fi de ajutor și pentru ceilalți membri.