la 21-08-2025 10:20 AM
Salutare grup. Eu am primit o notificare (vo atașez mai jos) pentru achitare. Eu deja am achitato prin aplicatia BT Pay, dar am făcut o gafă.în locul codului de abonat orange 0999222961, in aplicatia BT Pay la destinatia plății am introdus Ref 25011440
Ce să fac acum? Si cum pot repara situația?
Banii de pe cont deja mi sau luat, dar inteleg așa că dacă nu am intrudus codul de abonat orange corect dătoria așa și va fi după mine?
la 21-08-2025 12:23 PM
Salut, Anatolie1978,
Am initiat demersurile necesare pentru alocarea sumei in balanta contului. In aproximativ 15 zile lucratoare suma va fi alocata in balanta contului.
Multumim!
la 21-08-2025 10:43 AM
Salutare!
Contactează serviciul clienți Orange prin chatul din aplicație unde poți atașa și dovada tranzacției.
la 21-08-2025 11:32 AM
Dacă cinstit poț săți spargi capu de cît e complicat să contactezi servicii clienti Orange prin chat din aplicație.
la 21-08-2025 11:41 AM
Nu este greu să contactezi serviciul clienți prin chat, însă cea mai mare problemă rămâne timpul de așteptare. Din fericire, doamna DanielaH a intervenit pentru a te ajuta într-un timp mult mai scurt. Merita aprecierile noastre.
la 21-08-2025 12:16 PM
Bine atunci dațimi o lecție vă rog cum să mă folosesc corect de chat din aplicație? Căci de chat bot Djingo este inutil să discuți, iar dacă accesez din aplicatie Intreabă comunitatea mă aruncă pe saitul acesta. Și cum să contactez serviciul clienti prin chat?
la 21-08-2025 12:23 PM
Salut, Anatolie1978,
Am initiat demersurile necesare pentru alocarea sumei in balanta contului. In aproximativ 15 zile lucratoare suma va fi alocata in balanta contului.
Multumim!
la 21-08-2025 01:44 PM
Multumesc frumos pentru solutionarea problemei mele.
la 21-08-2025 01:46 PM
Cu drag. Te mai așteptăm în Comunitate.
21-08-2025 12:24 PM - editat 21-08-2025 12:37 PM
App my Orange - altele - contact și feedback - Scrie-ne.
1 Soliciți chatbotului transferul către un operator uman (tastând transfer și apoi trimite/send)
2. Odată transferat descrii problema avuta și poți atașa și documente pe care le ai.
În maxim 24 h un operator îți va răspunde la solicitarea ta (depinde de numărul de solicitări existente).
Dezavantajul este că conversația nu este in timp real și poate dura până primești un răspuns.
la 21-08-2025 01:12 PM
Multumesc. Nu am știut că prin comanda transfer se poate face transfer la un operator real.
la 21-08-2025 10:49 AM
@Anatolie1978, te putem ajuta și noi dacă ne trimiți dovada de plată în mesaj privat.
la 21-08-2025 11:14 AM
@DanielaH a scris:@Anatolie1978, te putem ajuta și noi dacă ne trimiți dovada de plată în mesaj privat.
bine chear accum
la 21-08-2025 11:25 AM
Aveți un mesaj în privat
la 21-08-2025 11:26 AM
Mulțumesc, am primit. O să trimit situația către colegii noștri de la departamentul de plăți.
la 21-08-2025 11:39 AM
Mulțumesc frumos pentru ajutor rapid în soluționarea problemei.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor