anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cînd am facut transfer pentru o datorie nu am indicat corect codul de abonat

Anatolie1978
Junior entuziast

Salutare grup. Eu am primit o notificare (vo atașez mai jos) pentru achitare. Eu deja am achitato prin aplicatia BT Pay, dar am făcut o gafă.în locul codului de abonat orange 0999222961, in aplicatia BT Pay la destinatia plății am introdus  Ref 25011440

Ce să fac acum? Si cum pot repara situația?

Banii de pe cont deja mi sau luat, dar inteleg așa că dacă nu am intrudus codul de abonat orange corect dătoria așa și va fi după mine?

1 Soluţie acceptată‚

Salut, Anatolie1978,
Am initiat demersurile necesare pentru alocarea sumei in balanta contului. In aproximativ 15 zile lucratoare suma va fi alocata in balanta contului.
Multumim!

Vizualizare soluţie în postul original

14 Răspunsuri 14

MihaiC99
Campion

Salutare!

Contactează serviciul clienți Orange prin chatul din aplicație unde poți atașa și dovada tranzacției.

Dacă cinstit poț săți spargi capu de cît e complicat să contactezi servicii clienti Orange prin chat din aplicație.

Nu este greu să contactezi serviciul clienți prin chat, însă cea mai mare problemă rămâne timpul de așteptare. Din fericire, doamna DanielaH a intervenit pentru a te ajuta într-un timp mult mai scurt. Merita aprecierile noastre.

Bine atunci dațimi o lecție vă rog cum să mă folosesc corect de chat din aplicație? Căci de chat bot Djingo este inutil să discuți, iar dacă accesez din aplicatie Intreabă comunitatea mă aruncă pe saitul acesta. Și cum să contactez serviciul clienti prin chat?

Salut, Anatolie1978,
Am initiat demersurile necesare pentru alocarea sumei in balanta contului. In aproximativ 15 zile lucratoare suma va fi alocata in balanta contului.
Multumim!

Multumesc frumos pentru solutionarea problemei mele.

Cu drag. Te mai așteptăm în Comunitate.

App my Orange - altele - contact și feedback - Scrie-ne.

1 Soliciți chatbotului transferul către un operator uman (tastând transfer și apoi trimite/send)

3056.jpg

2. Odată transferat descrii problema avuta și poți atașa și documente pe care le ai.

3059.jpg

În maxim 24 h un operator îți va răspunde la solicitarea ta (depinde de numărul de solicitări existente).

Dezavantajul este că conversația nu este in timp real și poate dura până primești un răspuns.

Multumesc. Nu am știut că prin comanda transfer se poate face transfer la un operator real.

DanielaH
Moderator

@Anatolie1978, te putem ajuta și noi dacă ne trimiți dovada de plată în mesaj privat.


@DanielaH  a scris:

@Anatolie1978, te putem ajuta și noi dacă ne trimiți dovada de plată în mesaj privat.


bine chear accum

Aveți un mesaj în privat

Mulțumesc, am primit. O să trimit situația către colegii noștri de la departamentul de plăți.

Mulțumesc frumos pentru ajutor rapid în soluționarea problemei.