la 16-04-2023 03:42 PM
la 16-04-2023 03:52 PM
Salutare!
Dacă ai avut un abonament suspendat pentru întârzierea plății ai varianta să:
1. trimiți o poză cu dovada plății ( chitanță, bon, etc) la adresa de email plati@orange.ro, dacă ești client Orange Romania;
2.ai efectuat plata la un alt încasator/partener. confirmarea se poate face sunând gratuit la numărul 300 - Relații cu Clienții și apăsând tastele următoare: 1 - Pentru limba română; 2 - Pentru confirmarea sau amânarea plații și alte detalii legate de factură și costuri; 1 - Pentru confirmarea sau amânarea plații și detalii despre ultima factura emisă și plata efectuată.
Dacă ai făcut plata din My Orange, poți să-i suni și să le spui sau să le scrii din Chat Djingo!
Poți suna la 300 sau 0374300300, apoi formezi 1-1-1-0 sau orice variantă ți se mai pune la dispoziție pentru a intra în legătură cu un consultant.
Baftă!
la 16-04-2023 04:00 PM
Bun venit în Comunitatea utilizatorilor Orange. Dacă ai anumite probleme cu operatorul Orange, le poți descrie aici în Comunitate și sperăm ca din experiențele similare anterioare să te putem ajuta cu o soluție. Te așteptăm cu detalii în acest sens. Numai bine.
la 17-04-2023 12:07 AM
Mocanu, bun venit in Comunitate!!!
Noi suntem o comunitate de clienti Orange, deci nu avem acces la contul tau si nu stim care e problema ta, daca nu ne explici detaliat.
la 20-04-2023 10:11 AM
@Mocanu1, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor