De o luna de zile mi-a expirat abonamentul la orange, deci aveam posibilitatea sa il prelungesc.Ma decid si contactez departamentul ofertare telefonic in data de 19 iulie 2021 pentru a modifica abonamentul actual de 19 euro(20 gb inclus) si a trece la un abonament de 12 euro cu 80 gb inclus, deci alta "mancare de peste". Un consultat orange ma ajuta si aleg acest abonament de 12 euro plus un playstation 5 cu plata in rate a intregului pret.Specific convorbirea era inregistrata, totul a decurs ok, operatorul imi zice ca am modificat noul abonament iar playstation-ul ajunge in maxim 3 zile lucratoare prin curierat.
Stupoare dupa 2 zile ii contactez vazand ca am fost apelat de un numar fix orange, ca sa imi spuna un alt operator orange ca acel nou contract nu a fost implementat datorita unei erori la acel playstation si daca vreau sa imi modific separat abonamentul si sa achizitionez separat din magazinul online(stoc zero) acel playstation.
Nu inteleg cum este posibila aceasta bataie de joc din partea orange Romania, daca initial stabilim noul contract telefonic, mi se spune ca totul este ok, ca s-au facut modificarile respective insa dupa cateva zile sa nu fie nimic in sistem.