Imi pare rau pentru costul suplimentar, insa se poate intampla si adultilor, fara sa isi dea seama. Recomandarea mea ar fi sa treceti numarul pe Prepay, recunosc ca eu una nu as face abonament copiilor mei. E aiurea ca nu exista o posibilitate de pe abonament de a limita cheltuielile suplimentare, daca nu la valoarea abonamentului, macar la un prag impus, fiind foarte multe variante de depasire, dintre care unele pot fi oprite/ limitate, iar altele nu. Copiii sunt doar o parte dintre cei vulnerabili, dar mai sunt persoane varstnice sau neobisnuite cu tehnologia care ajung la tot felul de sume. Au fost foarte multe discutii si aici in comunitate legate de costurile suplimentare pe abonament, fie din cauza roaming-ului, mai ales la granita cu tari care nu sunt in UE, fie din cauza ca achizitioneaza diverse (asta se poate limita partial in cazul copiilor prin aplicatii de monitorizare gen Family Link), fie din cauza ca depasesc traficul de date mobile inclus in abonament ( se poate seta un prag de avertizare, dar din cate stiu se poate ignora destul de usor si trece peste el), fie din cauza ca acceseaza servicii contracost gen horoscop/ vremea care se taxeaza pe SMS primit, fie ca trimit mesaje la diverse concursuri/ emisiuni, fie ca intra pe diverse aplicatii sau site-uri, suna la alte numere cu cost suplimentar sau in tari care nu sunt acoperite de abonament etc.