la 15-11-2024 12:46 PM - editat ultima oară la 15-11-2024 04:26 PM de MihaelaA
salutare
ma aflu in situatia in care am solicitat cererea de portare de pe o cartela la abonament orange insa, abonamentul initial fiind pe firma am uitat sa fac reziliere de contract.....astfel ca, am primit cartela acasa cu nr orange, asteptand portarea pe numarul meu, dar portarea nu a fost aprobata.
astfel am ramass cu cartela temporara orange, fara sa o folosesc...mi s a facturat abonamentul, cum pot anula acest abonament sa nu mai platesc degeaba.
- mentionez ca ulterior am mai facut o cerere de portare pt acelasi nr....si astept sa se aprobe...dupa data de 22 .11
la 15-11-2024 02:00 PM
Salutare!
Daca portarea ai facut-o la distanta (online sau prin operator), poti cere rezilierea (cu plata proportionala cu perioadei active).
Daca ai depasi acea perioada sau ai semnat contractul in magazin... nu cred ca mai ai ceva de facut in privinta rezilierii cu penalizari.
15-11-2024 03:01 PM - editat 15-11-2024 03:05 PM
Contactează serviciul clienți și cere anularea / rezilierea abonamentului pe numărul provizoriu datorita anulării portarii inițiale.
https://www.orange.ro/contact/
Nu înțeleg de ce ai așteptat atât timp.
la 18-11-2024 10:37 AM
@tigy, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor