anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am primit contractul online și îmi cere parolă

Deiuta
Începător
Bună, am primit contractul online și nu pot să-l citesc că îmi cere parolă.
8 Răspunsuri 8

delfinas
#StarMember
Deiuta, bun venit in Comunitate!!! Când îți cere parola, când intri in contul MyOrange sau când încerci să deschizi documentul din mail? Da mai multe detalii, te rog!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Îl găsești și în My Orange- setari- documentele mele. Dar trebuie să intri de pe un laptop/ desktop. Baftă!

Pololică
#StarMember
In general, parola acestor fisiere este ori anul nasterii, ori ultimile 4 cifre din CNP (ambele de la titular).

Anonim
Neaplicabil
@pololica nu sunt ultimele 6 cifre de la CNP sau ultimele 6 cifre ale CIF/CUI în cazul persoanelor juridice... eu cel puțin așa știam... în cazul persoanelor fizice parola mai era seria cărții de identitate.

Pololică
#StarMember
@alterego: am reintrat sa vad la contractele mele si vad ca nu-mi cere parola. Eram convins ca este una (ori pe baza de CNP ori anul nasterii).

Deiuta
Începător
Bună, nu merge nici cu CNP, serie și nici anul nașterii. Mulțumesc!

Anonim
Neaplicabil
@Pololica îți cere doar la semnarea unui contract nou sau de prelungire...

DanielaH
Moderator
@Deiuta, pentru vizualizarea unui contract Orange încheiat online nu se solicită de obicei user și parolă. Poți atașa, te rog, o captură de ecran cu mesajul? Mulțumim.