la 22-10-2022 07:44 PM - editat ultima oară la 24-10-2022 10:50 AM de DanielaH
buna seara ! mie in contul my orange imi apare ca am de plata 294 lei am fost astazi in magazin sa platesc factura si mi-au spus ca am de plata doar 150 lei .Am platit cat mi-au spus ei dar tot nu mi-au deschis abonamentul .Ce trebuie sa fac ?
la 22-10-2022 08:52 PM
Salut!
Bine ai venit in comunitate!
Banuiesc ca sunt doua facturi. Una probabil restanta (pe care ai achitat-o) si cealalta cu o alta data scadenta. Poti vedea asta si in aplicatia My Orange.
Daca plata s-a efectuat cu succes, in aplicatie ar trebui sa vezi doar factura curenta. Dar din moment ce inca iti apare 294 RON de plata, banuiesc ca inca nu s-a inregistrat plata.
Daca vrei sa urgentezi un pic lucrurile, poti sa trimiti dovada platii la adresa plati@orange.ro, sau sa iei legatura cu cineva la nr 300 sau pe chat-ul Djingo.
la 22-10-2022 09:24 PM
Salutare!
Să nu ai și ceva rate, sau altă factură restantă. Te sfătuiesc să plătești totul din My Orange, dacă poți altădată, iar acum diferența.
Bafta!
la 22-10-2022 09:39 PM
@tudorpopescu: Bun venit în Comunitate. În ce tip de "magazin" ai plătit factura? Orange Shop sau alt magazin la care se pot plăti diverse facturi? Într-un Orange Shop ar fi trebuit să poți "vedea" totalul de plată, nu doar valoarea ultimei facturi. Și oricum, plata într-un Orange Shop este instantă, adică nu are nevoie de 2-3 zile pentru procesarea plății.
la 22-10-2022 10:11 PM
in orange shop am facut plata .Ma intrebat dna respectiva cat am de plata iam spus 294 si dansa cand a verificat aveam doar 150 am platit cat a spus dansa si problema e ca nu miau dat drumu la abonament
la 23-10-2022 05:57 AM
În mod normal trebuia să-ți spună cât ai total de plata și să ți se dea instant drumul la servicii, dar cum la noi nimic nu mai este clar și sigur, mai apar și erori, din păcate! Eu așa zic, să plătești din My Orange diferența și să îi suni apoi să-ți dea drumul la servici/ servicii!
Bafta!
la 23-10-2022 08:02 AM
Salut! Ai uitat un lucru.... Ieri a fost sâmbătă. Trebuie sa ai răbdare, plățile este posibil sa se proceseze începând de mâine, luni 24 noiembrie. Cam așa se întâmpla de obicei, mai ales daca ai platit in a doua parte a zilei. Trebuie doar sa ai răbdare.
la 23-10-2022 08:09 AM
@teacher_: Ce înseamnă în acest context "procesare plăți"? Să ținem cont că plata a fost făcută la sediu, nu prin bancă sau terți. Deci ori aplicația are o problemă de sincronizare ori cineva de la Orange încasează dar nu "procesează".
la 23-10-2022 11:11 AM
Pai este undeva o problema, asta e clar, pentru că am fost în aceeași situație și nu odată, cu plata in Shop și acceptarea ei lunea...
la 23-10-2022 02:07 PM
Cel din magazin nu sunt deloc pregatiti si nu stiu unde sa se uite. Am patit si eu de cateva ori asta. Si le-am zis ca in my orange imi apare alta suma, apoi verifica si face ca da am dreptate 🤦🏼♀️ deci concluzie plateste cat vezi tu in my orange
la 24-10-2022 10:49 AM
@tudorpopescu, s-a rezolvat/ clarifiat situația cu plata facturii? S-a reconectat abonamentul?
la 24-10-2022 10:50 AM
Nu ! nici macar nu au intrat in cont acei 150 lei
la 24-10-2022 05:13 PM
Dovada platii o ai eu zic ca poti rezolva. Ori ai sms pe telefon ori hartia fizic. N ai incercat si asa?
la 15-08-2024 11:03 PM
Am patit la fel, facturi platite, cont inca suspendat 3 zile mai tarziu (internet si tv).
Factura a fost platita din aplicatie, conform ghidului nu mai sunt necesare confirmari de plata.
Status 3 zile mai tarziu:
- cont suspendat
- "sunteti la zi cu platile" 🙂
Cu botii la telefon nu reusim sa ajungem la o solutie si nici la un operator uman. End of the game...
15-08-2024 11:28 PM - editat 15-08-2024 11:29 PM
@AndreiSt: Mulțumim pentru feedback, însă astfel de operațiuni nu pot fi facăute de către ”boți”, iar când nici măcar băncile nu lucrează, plățile nu sunt procesate. Soluția? Vei trece peste acest episod, iar în luniile viitoare vei plăti cu cel puțin 4-5 zile înainte de scadență pentru ca plata să poată fi și procesată. Tocmai de aceea sunt acordate 2 săptămâni ca timp de plată. Dacă nu reușești să plătești într-o anumită perioadă a lunii, acea dată se poate schimba preferențial, dar tot lunară rămâne obligația de plată și obligatorie în același timp.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor