la 21-07-2024 11:19 AM - editat ultima oară la 22-07-2024 08:49 AM de DanielaH
Buna! Am o intrebare: mama mea are trei numere de abonament, unul fiind dat la sora ei si de pe acel numar se tot fac comenzi oline, a fost facuta una, am anulat-o la Orange si dupa 4 zile s-a facut alta
21-07-2024 11:30 AM - editat 21-07-2024 11:32 AM
Salutare!
Vezi cine are acces la acel număr de telefon și ce se întâmplă mai exact.
21-07-2024 11:31 AM - editat 21-07-2024 11:35 AM
Salut,
Te referi la comenzi din magazinul online Orange? Comenzi facute de pe un anumit numar de telefon asociat unui cont My Orange?
Iti apar in sectiunea Comenzile Mele? Ce anume se comanda?
In principiu, trebuie sa iei legatura cu un consultant Orange, sa vada cum si de unde s-a initiat acea comanda.
Poti face asta folosind fie apel de pe acel numar de telefon, important e sa fie titularul contului cel care face apelul, fie pe chat-ul Djingo de aici. In cazul asta, ca sa intri in legatura cu un consultant, trebuie sa scrii: “transfer operator” (x2).
Ai aici toate mijloacele de contact.
Alternativ, iti recomand schimbarea parolei contului Orange. Ai aici link catre pagina de resetare parola.
la 21-07-2024 11:35 AM
Da ma refer la comanda oline, Am fost si am vorbit la Orange cu o domnisoara draguta si ne-a anulat comanda,am schimbat si parola contului Orange si tot s-a favut comanda,asta este a doua comanda dupa ce am schmbat parola contului My Orange si am facut si anularea primei comenzi,cum se poate,ce as putea sa fac?
la 21-07-2024 11:37 AM
Nu mi-ai raspuns la cateva intrebari:
1. comanda apare in sectiunea Comenzile Mele?
2. ce anume s-a comandat?
De asemenea, mai are cineva acces la contul My Orange?
la 21-07-2024 11:42 AM
Da s-a facut oline,asa a primit mama mea mesaj,nunstiu acuma ce s-a comandata,ca eu nu stau cu mama mea dar la prima comada a fost un telefon si husa de telefon,nu mai are nimeni acces numai ea,nu stiu daca si sora ei are acces avand in vedere ca s-a facut pe numaru sorei ei.
la 21-07-2024 11:46 AM
Ok, atunci putem sa presupunem ca sora ei are acces la cont si isi da comanda pe numarul ei. Incerc sa-mi dau seama daca asta se doreste sau nu. Deci…recomand o conversatie cu sora mamei tale (matusa?).
Eu eram curios daca apare efectiv pe cont, in acea sectiune. Dar inteleg ca nu ai verificat.
In fine, incepi prin a avea o conversatie cu ea. Pentru ca contul e administrat de cineva, dar numarul de telefon e in posesia altcuiva.
la 21-07-2024 11:43 AM
Schimbarea parolei nu e o soluție.
21-07-2024 11:37 AM - editat 21-07-2024 11:42 AM
In primul rand ar trebui să discuți cu persoana care deține numărul și să vezi despre ce este vorba (cine are acces la numărul de telefon).
Singura soluție și cea mai sigura este trecerea numărului pe prepay daca persona in cauza nu îsi poate securiza numărul.
la 21-07-2024 11:45 AM
Si atunci care este solutia,ce as putea face?
21-07-2024 11:48 AM - editat 21-07-2024 11:48 AM
Ionut, iti recomandasem schimbarea parolei in caz ca mai are cineva acces la contul My Orange.
Daca ai facut deja asta si nu a rezolvat problema inseamna ca problema e in alta parte, sau…cineva are acces si la noua parola.
la 21-07-2024 11:49 AM
Însă eu pot adăuga numărul într-un alt cont și să comand.
la 21-07-2024 11:51 AM
Binenteles. Schimbarea parolei rezolva problema de acces la ACEL cont.
la 21-07-2024 11:51 AM
Am schimbat-o si dupa aceia iara s-a facut comanda si nu stiu cine?
21-07-2024 11:52 AM - editat 21-07-2024 11:53 AM
Normal pentru că posesorul Nr poate schimba contul.
Un punct vulnerabil
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor