anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am fost sunată de la Orange. Mi-au zis că am plătit în plus abonamentul.

Danaaa22
Junior entuziast
Sper ca am ales categoria bine! Am fost sunata de la Orange. Mi-a zis ca am plătit în plus luna trecuta abonamentul, ca nu prea am avut net bun si ca de luna viitoare voi plati doar 38 lei (parca) la abonament, plus ca voi primi un telefon gratuit, va ajunge peste o săptămână. Nu prea am inteles ce se intampla. Este posibil asa ceva? Sau voi plati in plus pentru acel telefon? Imi explica si mie cineva?
25 Răspunsuri 25

DanielaH
Moderator
Sper din tot sufletul că aici, în Comunitate, nimeni nu are nimic personal cu nimeni, că avem cu toții sentimente pozitive și constructive și încercăm să ajutăm cât putem noi de bine. Din partea mea, vă respect și vă apreciez pe toți și vă mulțumesc tuturor pentru contribuția pe care o aduceți în Comunitate.

FLo1
Campion certificat
@Danaaa22: Nu ai platit mai mult decat daca ai achitat la Orange mai mult decat scria pe factura. Totusi atitudinea lor vine in contextul in care "mana intinsa care nu spune o poveste....", adica nu puteau sa scada tariful fara motiv. Iar telefonul dat, pe langa faptul ca este (cu siguranta) mai slab decat cel care-l ai deja, este doar pentru (asa cum spunea FaraUnID) ca Orange sa te determine sa accepti captivitatea pentru inca (cu siguranta) 24 de luni. Nu este uimitor, gandeste-te doar daca ai nevoie la acele tarife sau nu de serviciile oferite si atunci e simplu daca accepti sau nu in conditiile date. @FaraUnID: Perfect de acord cu tine, dar atat timp cat Orange tolereaza prin regulamentul lor mesaje "Out of topic" sau cu raspunsuri in 2-3 cuvinte care nu fac decat sa contorizeze "numarul de postari ale scribului harnic" dar fara sa ajute comunitatea si pe membrii ei... ramane sa tratez cu ignoranta pe toti acesti ARTISTI.

Vio73
Campion certificat
Sincer, chiar nu înțeleg în ce calitate mi se atrage atenția! Văd că unii postați doar ca să criticați alți colegi! Haideți să ne vedem fiecare de treaba lui și veți avea respectul meu nemărginit! Dacă răspunsurile mele sau ale altcuiva nu sunt în regulă, vor fi alese cele corespunzătoare, pentru că nimeni nu deține adevărul absolut și nici nu cred că unul este superior celuilalt. Ca să nu mai zic de jigniri, fiindcă tot vorbim despre ce postăm! Fiecare poate vedea ceva din punctul lui de vedere, că nu avem cum să gândim toți la fel! Din câte știu, nu am atras niciodată nimănui atenția de ceva și nici nu o voi face. Vă asigur de acest aspect! Vă mulțumesc foarte mult si sper să încheiem discuțiile sterile!

DanielaH
Moderator
@Danaaa22, ai aflat ce s-a întâmplat cu abonamentul tău? Ai primit vreun act adițional pe e-mail? Revino, te rog, în Comunitate și dă-ne mai multe detalii. Te așteptăm!

Danaaa22
Junior entuziast
Va multumesc tuturor pentru atenția acordată! Am acceptat 'oferta' nu pentru telefoanele care nu sunt bune de nimic, am acceptat pentru a plătit toate cele 3 abonamente deodata, si pentru ca am discutat cu ceilalți si au acceptat. Sper ca am facut alegerea bună!

FLo1
Campion certificat
@Danaaa22: Daca ceea ce ai ales te multumeste atunci e ok. Totusi ar fi util sa poti detalia continutul ofertelor de 6 si 8 euro acceptate.

FaraUnID
Campion certificat
Daca pe tine te multumeste oferta, nu pot decat sa ma bucur pentru tine. Ca si recomandare: Citeste cu atentie acel act aditional pe care urmeaza sa-l primesti sau poate l-ai primi deja, sa nu te trezesti cu surprize neplacute. - perioada minimă a contractului; - taxele pe care trebuie să le plăteşti dacă renunţi la contract înainte de expirarea acestei perioade; - ordinea de consum a minutelor/SMS-urilor/MMS-urilor/ a apelurilor video; - perioada de valabilitate a unor extraopţiuni sau a unor bonusuri alocate; - dacă şi ce restricţionări ai la utilizarea anumitor servicii/aplicaţii; - în ce condiţii se poate suspenda serviciul;

Danaaa22
Junior entuziast
Multumesc! Încă nu am primit nimic. Sper ca voi primi.

teacher_
Specialist certificat
Daca nu primești un act adițional, sau nu ești notificată in vreun fel, te rog să revii aici cu feedback. O zi frumoasa!

Elena_5
Junior
buna,uita'te pe MY Orange,vezi acolo plata factura.Daca'i cum zici tu ar trebui sa apara pe cont.

FaraUnID
Campion certificat
@Elena_5 Initiatoarea topicului s-a lamurit despre ce era vorba. A fost contactata telefonic de carte Orange si a beneficiat de o repozitionare de abonament impreuna cu reducerea costurilor lunare.