@Stoia, dacă ai solicitat dezactivarea opțiunii Deezer, așa cum spunea și Vio73, această modificare se va procesa începând cu următoarea dată de facturare.
Salutare!
S-a mai scris și discutat pe aici:
https://comunitate.orange.ro/questions/2133042-dezactivez-optiunea-deezer-abonament
Sper să-ți fie de folos!
Dacă te referi la ștergerea efectivă a contului:
https://clausvisby.com/ro/1761-how-to-delete-deezer-account.html
Acum am văzut că ai mai scris pe tema asta în Comunitate.
Ba da dar abon taxat nu l-am primit ca valoare înapoi la factura și în urma apelului la 300 am primit răspuns că cererea este in analiza ..adică 30 zile trecute și taxa opt. Încasată...abuziv
@Stoia, dacă ai solicitat dezactivarea opțiunii Deezer, așa cum spunea și Vio73, această modificare se va procesa începând cu următoarea dată de facturare.
Da într-adevăr prin apel la 300 am rezolvat aceasta problema la care în final mi se returnează pe următoarea factura suma .Subliniez faptul că am fost mai mulți clienți în această situație din care sper că și ei au rezolvat pozitiv situația creată probabil din motive tehnice.