Am cerut închiderea contractului și încă mi se emit facturi
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-10-2022 10:48 AM - editat ultima oară la 07-10-2022 01:46 PM de DanielaH
Am cerut închiderea contractului și încă mi se emit facturi. Oare care este motivul ?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-10-2022 11:30 AM
Buna Alexandra,
Bine ai venit in Comunitate!
Depinde foarte mult cand ai cerut rezilierea. In general, e normal sa mai primesti inca o factura din momentul in care ai facut cererea de reziliere, pentru ca e nevoie de un preaviz de 30 de zile, timp in care, serviciile sunt inca active, si, ca urmare, sunt si taxate, deci se vor emite si facturi.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-10-2022 11:44 AM
Contractele au preaviz de 30 de zile. In termenii si conditiile generale termenul de 30 de zile este prevazut ca data efectiva de inchidere sa fie ziua facturarii. Ca exemplu: faci notificarea de reziliere pe 07.10, iar data de facturare este 15 ale lunii, inchiderea contractului va fi facuta pe 15.11 (deci 35 de zile) si factura va contine doar consumurile.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
07-10-2022 08:38 PM - editat 07-10-2022 08:43 PM
Salutare!
Nu trebuie să ceri doar verbal, ci depune cerere din secțiunea Contact sau în Orange Shop, având număr de înregistrare.
Poți depune cererea de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Fără număr de înregistrare, nu se știe ce și cum!
Baftă!
