anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

am blocat cartela sim. codul puk nu functioneaza. am nevoie de parola oty

nicolae1oprea21
Începător

am blocat cartela sim. codul puk nu functioneaza. am nevoie sa setez parola oty . parola oty nu este nici seria de buletin nici ultimile 6 cifre din CNP. eu nu am setat o parola oty

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

@nicolae1oprea21, ai reușit să deblochezi cartela? În răspunsul lui Vio3 ai toate modalitățile prin care poți afla codul PUK (https://www.orange.ro/help/cum-aflu-codul-puk-pentru-un-numar-de-telefon-orange-romania-communicatio...), iar în celelalte comentarii găsești detalii despre parola Orange (https://www.orange.ro/help/ce-este-parola-orange-i-cum-pot-s-o-schimb-72).

Te așteptăm să revii cu vești bune.

Iar dacă te-au ajutat răspunsurile primite aici, te rugăm să-l marchezi pe cel mai bun ca soluție. Mulțumim.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

MihaiC99
Cunoscător

Salut,

Ai detalii aici:

https://www.orange.ro/help/ce-este-parola-orange-i-cum-pot-s-o-schimb-72 

Dacă ai schimbat parola inițială și nu ți-o mai amintești, poţi să o resetezi oricând doreşti prin una dintre următoarele modalități:

  • prin apel gratuit la *100# - ramura 3  "Abonamentul meu, opţiuni şi blocare număr" şi apoi 6 - "Modifică parola Orange" (valabil doar în cazul persoanelor fizice, abonamente non-hybrid)
  • fie prin apel gratuit la 300, Serviciul Clienţi
  • sau în magazinele Orange

Parola Orange ți se poate solicita:

  • pentru reîncărcările PrePay solicitate în meniul interactiv, la numărul 300 - Serviciul Clienți
  • pentru unele modificări solicitate prin serviciile 200 sau *100# SelfCare (codul PUK, suspendare pe motiv de pierdere/furt)
  • pentru a deveni Administrator și pentru a adăuga un serviciu în Contul tău My Orange

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Ai detalii despre codul puk aici .

Dacă nu te ajută, intră în legătură cu cei de la Orange prin intermediul Chat Djingo , și selectează ,,transfer operator", evident ,după ora 8.00 sau dacă poți, lasă-le un mesaj din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi alegi transfer operator. În aplicație poți să le scrii oricând și ei răspund când îți vine rândul. 

E ciudat că nu funcționează codul puk!

Sper să reușești!

Gabubu
Angajat Orange

Buna @nicolae1oprea21,

Parola Orange Thank You (OTY) este bazata din cele 6 cifre din seria si numarul cartii de identitate, folosit la inceput pentru crearea contractului. In caz contrar, daca ti-ai schimbat buletinul dupa ce ai facut abonament Orange, este necesar actualizarea datelor, unde trebuie sa trimiti o poza cu buletinul pe formularul de contact online (link), mentionand ca doriti actualizarea datelor personale, inclusiv a parolei OTY sau vizitand la un magazin Orange din zona pentru acest lucru.

Sper ca te-am ajutat cu aceste informatii si iti doresc o zi placuta,
Gabubu

DanielaH
Moderator

@nicolae1oprea21, ai reușit să deblochezi cartela? În răspunsul lui Vio3 ai toate modalitățile prin care poți afla codul PUK (https://www.orange.ro/help/cum-aflu-codul-puk-pentru-un-numar-de-telefon-orange-romania-communicatio...), iar în celelalte comentarii găsești detalii despre parola Orange (https://www.orange.ro/help/ce-este-parola-orange-i-cum-pot-s-o-schimb-72).

Te așteptăm să revii cu vești bune.

Iar dacă te-au ajutat răspunsurile primite aici, te rugăm să-l marchezi pe cel mai bun ca soluție. Mulțumim.