anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Activare abonament 5G

c3p0
Junior entuziast
Am prelungit vechiul abonament si am optat pentru Smart 15 impreuna cu un telefon Samsung a52s 5G.
Problema mea e ca nu imi afiseaza 5G, am 4G+.
Acest 5G trebuie activat din centrala de undeva sau ar trebui sa functioneze by default acolo unde e semnal 5G?
Acolo unde au 5G un P40 Pro, un S21+ eu am doar 4G+ cu telefonul anuntat mai sus.
Pe chat nu ma inteleg cu robotul, imi repeta intruna numai optiuni in roaming iar eu am nevoie de 5G national deci in tara.
1 Soluţie acceptată‚

Razvan
#StarMember
Da, este nevoie sa suni la 300, posibil de câteva ori, și le spui să îți reseteze contul de date și să activeze opțiunea 5G pe cont. Nu ești primul care întâmpină această problemă, care se pare că nu are leac, deocamdată. Bănuiesc că din cauză că accesul nu este unul general la toate abonamente, când se face trecerea automat de la un plan tarifar la altul, sistemul uită să activeze și 5G-ul. Succes!

Vizualizare soluţie în postul original

26 Răspunsuri 26

Razvan
#StarMember
Ma bucur ca ai rezolvat. Nu știu de ce nu îți mere codul pentru meniul service al telefonului, poate l-a restricționat Samsung. Vezi poate între timp, merg altele pe Android 11.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
*100# merge? Daca da....e posibil, intr-adevar, sa nu (mai) mearga codul respectiv.
Client Orange

Razvan
#StarMember
https://alba24.ro/coduri-secrete-pentru-telefonul-mobil-combinatiile-care-activeaza-functii-ascunse-din-smartphone-lista-624792.html Aici găsești o listă cu coduri pentru accesarea meniurilor secrete prin telefon. Succes!

Razvan
#StarMember
@arsradu, meniul service al telefonului poate fi accesat independent de rețea mobilă, nu are treabă cu operatorii de telefonie mobilă.

c3p0
Junior entuziast
Orice selectez, doar 2G, doar 3G, 5G/4G/3G/2G, acel cod *#0011# nu functioneaza. Codul *100# functioneaza. In casa am semnal mai slab 2-3 linii dar bateria e ok, cum ies afara din casa sau pe strada am semnal full. Acum afiseaza in bara 5G.

delfinas
#StarMember
Bine ca s-a rezolvat problema!!!

rhuluba
Începător
Si eu am patit la fel, dar s-a rezolvat. Mai intai am accesat https://www.orange.ro/setari-telefoane/#/, dupa care am sunat la 300 si au activat 5G. Dupa restart-ul telefonului, a aparut 5G la date mobile

Mihai_9
Explorator
Asa este la orange. Client din 1997. Le platesti facturi si mai mici , si mai mari . Client Bussines. Cu multe abonamente. Iti face o oferta la un Abonament. Un abonament mic , intr-adevar. 8E. Suni si ceri si tu acces la 5G, ca ai telefon 5G , dar merge doar pe 4G. Surpriza, " Sigur ca da , marim abonamentul la 25E , si aveti acces la 5G. Pai ce facem , marim abonamentul de 5 ori , ca sa ai acces la 5G ? Ok , accepti sa maresti abonamentul, sa faci un abonament compatibil 5G, dar doresti sa ti se faca o oferta la abonamentul de 25E. Din pacate nu se poate , sa se faca o oferta la abonamentul de 25E daca doresti acces la 5G . Acces la 5G, ai doar la abonamentul de 25, la care nu se pot face oferte pentru vechime , ca sa ai acces 5G. Interesant nu ? Suna putin a japca , spun eu . Acum sun si eu un prieten , care munceste intr-un orange shop. " Salut , ia spune si mie cum este cu 5G asta .Ce abonamente de 5G ai sa imi faci si mie ? Ce mi se raspunde ?.,,,, Ce ai ma , esti nebun la cap , 5G , poti avea la orice abonament , doar iti deblocheaza viteza de banda , si prinzi 5G la orice abonament , nu trebuie sa schimbi nici un abonament . " Nu stiati asta , nu ? A-ti facut abonemente de 25E , de la 15E , doar ca sa beneficiati de 5G , nu ? Uite ca si teoretic si practic se poate sa beneficiezi de 5G , la orice abonament. Doar ca orange refuza sa faca acest lucru , doar ca sa te " oblige " , sa iti maresti abonamentul. Sa le dai mai multi banuti , pentru aceleasi beneficii. Oare se merita sa ne jegmaneasca asa dupa vechimi de zeci de ani ? Se merita sa dam 10-15E in plus per nr , doar ca sa beneficiem de 5G , in 2022 , daca practic putem beneficia de 5G la orice abonament ?

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Razvan, mersi frumos de clarificari. 🙂 Eu ma gandeam ca ar putea sa fi avut vreo legatura cu reteaua pentru ca eroarea zicea "connection problem or invalid MMI code". Dar am inteles ca nu se aplica in cazul asta. Inca o data, mersi de clarificari. 🙂
Client Orange

Mihai_9
Explorator
O mare teapa. Sun azi la orange , buna ziua , ma numesc x, reprezint societatea y , am 4 abonamente la orange, sunt client din 1997. Am achizitionat un nou telefon 5G , si as fi interesat de un abonament 5G. Ce oferta imi puteti face , dupa o vechime de 25 de ani ? surpriza... " Avem doar abonamentul de 15E , tva inclus. " , zic bine , " dar acela este pretul standard , cu care il poate achizitiona orice client orange,fie el cu vechime , sau client nou. Este pretul de pe site " , " Da, sigur , asa il puteti achizitiona si dvs. " , " Pai pentru vechine nu beneficiez de nimic ? As vrea sa pastrez abonamentul actual , dar as vrea sa mi se activeze accesul la 5G " . " Pai stiti abonamentul dvs , nu este compatibil cu 5G " . Am inchis telefonul , si merg la un orange shop , unde ave-am eu o cunostinta foarte buna , si intreb de toate treaba asta , cu 5G. Surpzireza : " Uite aici , iti poate acitva accesul la 5G si la abonamentul tau . Doar bifeaza aici , iti scoate limita , si iti da banda mai mare , si prinzi 5G " . Daca mai este ceva de spus , spuneti voi ... comentati fiecare aici , si spuneti-va parere. Voi doriti acces la 5G ?

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Atata timp cat nu au si semnal 5G in zona…nu ma incanta cu nimic. As prefera mai degraba semnal ca lumea 4G decat 5G. Si da, nu ma mira ca e doar o bifa pe cont. Asa cum nu ma mira ca e nevoie de abonamente mai mari pentru ca cineva sa dea click pe acea bifa. Infrastructura costa. Ca sa-ti raspund la intrebare, da, binenteles ca mi-ar placea ca acea optiune sa fie bifata implicit pentru toata lumea. Dar inteleg de ce nu e. Si cum ziceam, inca sunt zone fara semnal (deloc), sau zone cu semnal extrem de slab (inclusiv afara). Asa ca…5G-ul pentru mine cel putin (si am si eu telefon compatibil 5G) nu e o prioritate acum. 🙂
Client Orange

Marius82
Junior entuziast

Salut,  aceasi problema o am și eu acum recent! În luna decembrie anu trecut,  mi-am făcut un abonament cu net 5G Smart plus 15 direct din Orange Store. Pe atunci aveam un Galaxy S22 când mi-a schimbat cartela sim cu 5G. Ee ieri toată ziua cu un Galaxy S23 Ultra ( care a fost achiziționat acum 2 zile direct de la un magazin Samsung) cu datele mobile activitate nu am avut deloc semnal 5G !!!  Atenție, vb de S23 Ultra! Și am sunat și de vreo 2 ori au încercat sa dea vina pe telefon sau cumva sa ma simt învinovăți că poate nu am făcut eu vreo setare ceva, însă orice cartela care este introdusa indiferent de marca smartphoneului,  ar trebui să vină mesaje de configurare ptr date mobile și apoi instalat pe acel telefon.  Rușine!!! Sa ai cel mai performant telefon Samsung și tu, ca operator sa dai vina pe dispozitiv!?