la 12-12-2021 12:52 AM
la 12-12-2021 01:32 AM
la 12-12-2021 01:32 AM
la 12-12-2021 01:37 AM
la 12-12-2021 01:50 AM
la 12-12-2021 07:59 AM
23-04-2023 09:40 AM - editat 23-04-2023 09:56 AM
Omul a spus că deține un Galaxy A 52s 5G!!! Deci telefonul suporta semnal 5G în primul rând și hai sa nu mai dăm vina sau sa găsim scuze pe dispozitivele care sunt certificate 5G , ok? Telefonul nu are nici un defect ca idee, serviciul de date se pare ca nu funcționează deloc! În decembrie anul trecut am semnat un contract de net 5G, Smart plus 15. Ca telefon mobil aveam un Galaxy S22 5G. Mi sa schimbat cartela, a fost introdusa în telefon și imediat mi-a apărut semnul 5G pe telefon atunci, chiar dacă eram undeva acoperit și nu eram sa zicem afară. Între timp, acum doua zile mi-am achiziționat un Galaxy S23 Ultra 5G direct de la Samsung ( cel mai performant telefon de la ei la momentul actual ). Ieri am avut toate ziua datele mobile activitate pe telefon, și semnal 5G......din părți 😄 asa că hai sa nu mai găsim scuze îl altă parte și cei de la Orange în special cei de la relațiile cu clienții să își facă treaba și Orange că și companie și rețea mobila, sa ofere clienților servicii-le ptr care sa semnat acel contract! Rușine PS : telefonul este setat 5G/4G/3G/2G
la 12-12-2021 08:33 AM
la 12-12-2021 09:30 AM
la 12-12-2021 09:32 AM
la 23-04-2023 09:01 AM
Aceasi problema o am și eu, cu un S23 Ultra! Ieri toată ziua am avut datele mobile activite pe telefon iar semnal 5G, canch cu abonament Smart plus 15 abonament 5G. Menționez ca în decembrie anu trecut am semnat contractul cu Orange și dețineam un Galaxy S22. Rușine!
la 23-04-2023 09:06 AM
Aaa, și încă ceva, vreau să menționez că, deși am sunat ca să caut răspunsuri la situația mea, ma "acuzat " de vreo doua ori, că vezi doamne S23 Ultra al meu ar avea vreo problema sau ceva de genul 😂 pe bune?! Cum naibii să aibă ceva telefonul, din moment ce el a fost achiziționat recent și încă o dată rectific, a fost achiziționat dintr-un magazin Samsung.
la 12-12-2021 10:23 AM
la 12-12-2021 11:06 AM
la 12-12-2021 11:46 AM
la 12-12-2021 12:14 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor