anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Activare 5g

Bamsesco
Junior
Cum pot activa 5g pentru a beneficia de viteza sporită pe noul meu telefon 1+ 8t? La 300 nu m am descurcat, și am văzut că sunt câțiva oameni buni aici care pot ajuta indirect userii și să le activeze 5g fara a mai fi nevoie de a suna la relații clienți
Mulțumesc.
13 Răspunsuri 13

DanielaH
Moderator
Salut, Bamsesco, bun venit în Comunitate! Presupun că ai un abonament și un telefon compatibile 5G, da? Înțeleg că nu funcționează 5G-ul? Ne dai, te rog, mai multe detalii? În ce zonă te afli?

Bamsesco
Junior
Am abonamentul actual de 15 euro care după activarea 5g, am un telefon liber de retea OnePlus 8t și mă aflu în București. Multumesc

Anonim
Neaplicabil
E un abonament recent activat? Poti discuta pe chat cu cineva si ceri activarea profilului 5G. Dai un restart apoi si vezi daca se conecteaza. OnePlus aveau niste modele problematice in sensul ca pe retelele noastre nu functiona accesul 5G/VoLTE/VoWiFi. Cred ca de la 8T nu mai sunt probleme.

Bamsesco
Junior
Mersi , asta fac acum. Nu sunt probleme cu acest telefon, este versiunea globală și nu cea pt piata din China cu probleme. Mersi mult de sfat.

teacher_
#StarMember
Salut! Sa înțeleg că telefonul nu este luat din rețeaua Orange, nu?

Anonim
Neaplicabil
Dupa ce iti activeaza accesul poti sa te uiti din aplicatia Cellmapper daca ai parametri SIB2 ULI true si 5G ENDC Available tot pe true. Si 5G State sa fie pe Not Restricted. Sau poti atasa o captura de ecran si vedem mai clar.

Bamsesco
Junior
Daniela a fost super săritoare și mi a activat profilul 5g. După ce se termina back up la whatsup de pe telefonul actual, fac o încercare sa văd daca merge. simple dreams, chiar o sa mă uit la ce mi ai zis tu. Mulțumesc tuturor.

Bamsesco
Junior
Revin cu aceeași situație de activare a 5g pe același telefon OnePlus 8t dar pe un alt abonament care este tot al meu. Mă poate ajuta cineva cu activarea serviciului 5g? Multmesc.

DanielaH
Moderator
@Bamsesco, despre ce tip de abonament este vorba? Este compatibil 5G?

Bamsesco
Junior
Este exact același abonament Smart 15 pe care s a activat în trecut tot cu ajutorul tau serviciul 5g.

Alin_Suciu
Începător

Am un abonament Fun11 activat de 2 zile și nu am semnal 5G le s21 FE în Sibiu. Am sunat la 300 dar nu an rezolvat nimic

Salut!

Semnal ai (se receptioneaza) unde ai verificat? O resetare de retea si o repornire a telefonului ar putea rezolva problema (vei pierde toate parlolele de wifi si asocierile bluetooth).

Alin_Suciu
Începător

Am rezolvat la 300