anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonamentul Fun 12 are 5G sau nu?

Ady2022
Junior entuziast
Salut, referitor la noile abonamente cu 5G as dori sa stiu daca exista si alte conditii suplimentare pentru a le putea activa? Am incercat sa activez si mi s-a spus ca nu indeplinesc toate conditiile, una dintre ele fiind ca nu am cumparat telefon online de la orange. A mai patit cineva asta? Multumesc frumos!
1 Soluţie acceptată‚

Salut, Ady2022! Prin abonamentul FUN12 poti beneficia de tehnologia 5G. Trebuie doar sa te asiguri ca ai un model de telefon compatibil cu aceasta tehnologie. Uite aici gasesti mai multe informatii - https://www.orange.ro/help/articole/ce-este-5g-si-ce-va-aduce-nou

Vizualizare soluţie în postul original

39 Răspunsuri 39

arsradu
Specialist certificat
Aparent o sa raman cu intrebarile. Pentru ca raspuns nu avem. 🙂

DanielaH
Moderator
@arsradu, doar un pic de răbdare, te rog! Vor veni și răspunsurile, nu te-am uitat 🙂

arsradu
Specialist certificat
Ah, ok. Sorry. 😄 Eu cand vad ca trece asa mult timp si nu vine niciun raspuns, incep sa-mi cam pierd speranta ca ar putea sa mai vina vreunul in curand. :)) Ok atunci. Mersi frumos! 🙂

Salut, Arsradu, vrem sa stii ca ofertele se pot schimba oricand, in functie de pachet. De exemplu, daca vrei sa treci de la un abonament cu o valoare mai mare, o poti face cand doresti in perioada contractuala. Cat priveste ofertele de loializare, acestea nu sunt standard si difera pentru fiecare client, fiind personalizate in functie de mai multe criterii cum ar fi, de exemplu vechimea numarului. Legat de oferta Fun 12 cu acces 5G, aceasta este valabila pentru contracte pe 2 ani, la reinnoirea (loializarea) sau activarea unui abonament Fun 12 din oferta curenta de aici https://www.orange.ro/abonamente/ De asemenea, 5G ramane activ cat timp se pastreaza pachetul si se va pierde daca utilizatorul alege sa migreze la alt abonament.

arsradu
Specialist certificat
Tot nu mi-e clar ce s-a intamplat in cazul asta concret. Din cat am inteles eu, abonamentul era expirat. Nu intra la loializare in cazul asta? Nu e trecerea de la un abonament mai mic la unul mai mare. E acelasi abonament, la prelungire. Dar nu e intainte de expirare, e dupa. Deci....nu vad de ce nu s-ar aplica oferta cu 5G. Deci, hai sa le luam pe rand: 1. abonament existent (banuiesc ca avea deja 2 ani) expirat. Deci...intra la loializare. Nu? 2. telefonul am decis ca e irelevant (atata timp cat indeplineste conditiile tehnice pentru 5G si exista semnal in zona). Consideram ca e totul ok si pe partea asta. Si atunci...? De ce anume mai are nevoie pentru a avea 5G? Si, din nou, daca nu era eligibil, pentru oricare dintre motive, de ce i-a fost totusi activata oferta noua...dar fara 5G? A fost o greseala? De asemenea, asa arata oferta de pe site (screenshot mai jos). Nu reiese de niciunde ca ar fi nevoie de conditii speciale de activare ale pachetului astuia. Restul din ce ai scris mi-e foarte clar. Mersi frumos! 🙂

DanielaH
Moderator
@arsradu, este un caz punctual la care nu putem răspunde tot punctual pentru că nu cunoaștem situația reală a abonamentului lui Ady2022. Poate revine el și ne oferă mai multe informații. În caz contrar, nu putem și nu e nici OK să dezbatem public o situație particulară. În Comunitate ne concentrăm să răspundem în principal situațiilor generale și să avem cât mai multe răspunsuri marcate ca soluție astfel încăt să fie de ajutor pentru cât mai mulți utilizatori. Pentru situațiile punctuale, este recomandată contactarea canalelor clasice de comunicare cu Serviciul Clienți, în special când este necesară verificarea datelor personale.

arsradu
Specialist certificat
Ok, nicio problema. 🙂 Mersi frumos de raspuns.

Ady2022
Junior entuziast
Salut, observ ca exista o neincredere referitor la ce am scris. Inteleg si eu foarte bine, in calitate de client de buna credinta ca trebuia sa se activeze 5G. Nu a fost activat nici pana la aceasta data si am renuntat.. Ultimele lor raspunsuri dupa ce am mers in Orange shop si am discutat cu un consultat (care nu poate activa el 5G-ul si a dat mai departe colegilor de la tehnic..) sunt atasate. Cu prima ocazie voi renunta la abonament. Si ca sa raspuns utilizatorului "arsradu": 1. abonamentul anterior tot Fun12 era si a fost activ 2 ani, deci perioada expirase; 2. probabil ca nu stiau ce sa inventeze si au zis de telefon 5G cumparat de la ei..

arsradu
Specialist certificat
Un singur lucru nu inteleg din toata chestia asta: daca numarul nu era loializabil cand s-a facut cererea de trecere la "noua oferta" (cu 5G), de ce s-a facut trecerea in primul rand? Ma rog, nu ma mai bag, ca n-are niciun rost. @Ady, mersi frumos de update.

user_17684580
Junior

Acelas lucru l-am patit si eu aceasta luna. Pacat ca nu am verificat forumul inainte. 
Aveam fun 10, un abonament ceva mai vechi. Nici nu mai stiu de cand avand in vedere ca sunt abonat orange de 20 de ani. Mi-am schimbat telefonul recent si vazand ca e compatibil cu 5G am vrut sa vad daca functioneaza. Evident ca nu. Am intrat pe chat in my orange si am discutat cu un consultant caruia i-am cerut sa imi activeze optiunea 5G vazand pe magazinul orange ca si abonamentele fun 8, 10 si 12 includ 5G. Mi s-a specificat ca al meu este mai vechi si nu include. Bun.. nicio problema. Urmatoarea intrebare a fost, daca imi schimb abonamentul actual fun 10 tot cu un abonament fun 10 disponibil in shop voi beneficia de 5G? Raspunsul a fost pozitiv. Zis si facut, am urmat pasii, am activat acelas abonament. Am asteptat ziua de facturare si.. surpriza, nu merge. Acum o tin in sesizari si primesc raspunsuri cum ca nu beneficiez de aceasta optiune cu toate ca le-am trimis si poze si clipuri in care se vede clar ca in momentul achizitionarii era specificat ca include bonusul 5G. 
Din pacate calitatea raspunsurilor lasa de dorit si tind sa cred ca doar trag de timp. 
Intrebare: pt cei aflati in aceasta situatie s-a solutionat problema? Ca sa stiu daca insist sau dupa 20 de ani fac pasul catre concurenta. Unde culmea, la 6€ e 5G ready :)) a se vedea accentul pe 5G. 
Precizez ca telefonul este compatibil nu imi fac probleme de asta (iphone 14pro) si simul l-am schimbat recent.