la 26-07-2022 12:02 PM
la 28-07-2022 01:43 PM
la 08-08-2022 02:28 PM
la 08-08-2022 04:17 PM
la 08-08-2022 04:30 PM
la 11-08-2022 05:19 PM
la 11-08-2022 05:44 PM
la 11-08-2022 05:50 PM
la 11-08-2022 06:10 PM
la 29-08-2022 01:37 PM
la 29-08-2022 01:53 PM
la 10-10-2022 08:50 PM
Acelas lucru l-am patit si eu aceasta luna. Pacat ca nu am verificat forumul inainte.
Aveam fun 10, un abonament ceva mai vechi. Nici nu mai stiu de cand avand in vedere ca sunt abonat orange de 20 de ani. Mi-am schimbat telefonul recent si vazand ca e compatibil cu 5G am vrut sa vad daca functioneaza. Evident ca nu. Am intrat pe chat in my orange si am discutat cu un consultant caruia i-am cerut sa imi activeze optiunea 5G vazand pe magazinul orange ca si abonamentele fun 8, 10 si 12 includ 5G. Mi s-a specificat ca al meu este mai vechi si nu include. Bun.. nicio problema. Urmatoarea intrebare a fost, daca imi schimb abonamentul actual fun 10 tot cu un abonament fun 10 disponibil in shop voi beneficia de 5G? Raspunsul a fost pozitiv. Zis si facut, am urmat pasii, am activat acelas abonament. Am asteptat ziua de facturare si.. surpriza, nu merge. Acum o tin in sesizari si primesc raspunsuri cum ca nu beneficiez de aceasta optiune cu toate ca le-am trimis si poze si clipuri in care se vede clar ca in momentul achizitionarii era specificat ca include bonusul 5G.
Din pacate calitatea raspunsurilor lasa de dorit si tind sa cred ca doar trag de timp.
Intrebare: pt cei aflati in aceasta situatie s-a solutionat problema? Ca sa stiu daca insist sau dupa 20 de ani fac pasul catre concurenta. Unde culmea, la 6€ e 5G ready :)) a se vedea accentul pe 5G.
Precizez ca telefonul este compatibil nu imi fac probleme de asta (iphone 14pro) si simul l-am schimbat recent.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor