anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonamentele nu cupleaza pe 5G

Makanaky
Începător

La 1 an si noua luni de la incheierea contractului am sunat la un tehnic sa-l intreb de ce cele doua abonamente de 15 euro nu cupleaza nici unul pe 5 G fiind o solicitare a mea si garantata de persoana care a incheiat contractul. Am fost informat de o fatuca ca nu au fost cuplate din centrala lor. Am 9 numere in abonament platind o medie de 700 lei lunar. Am fost recompensat cu scuze. Ce sa fac acestor cetateni? 

11 Răspunsuri 11

arsradu
#StarMember

Salut Makanaky,

Bine ai venit in Comunitate!

Momentan, in implementarea actuala, 5G-ul se activeaza manual pe cont, la cererea abonatului. De ce nu pun chestia asta undeva la vedere, intr-un mesaj, sau in contract...nu stiu. Dar trebuie activat manual pe cont, chiar daca abonamentul are 5G, chiar daca telefonul stie 5G, chiar daca te afli in aria de acoperire 5G. Trebuie activat pe cont.

Deci, sugestia mea ar fi, daca ai nevoie de 5G pe toate numerele (si daca toate telefoanele pot beneficia de el), sa faci o cerere de activare a acelei facilitati pe fiecare numar in parte.

Client Orange

dorelut
Junior entuziast

Am mai discutat pe forumul ăsta meseriaș..despre semnalul 5G si activarea lui. La Serviciul Clienții, operatorul cu care am vorbit mi-a zis ca "NICI VORBĂ " de vreo activare profil.. Probleme asemănătoare, răspunsuri diferite... Trageți voi concluzia...

Cu toate astea, am avut chiar de curand un alt client care nu a avut 5G pana nu i-a fost activat de catre cei de le Relatii Clienti pe cont. Ai aici postarea respectiva.

Acelasi departament de Relatii Clienti care tie ti-a zis foarte clar ca "nici vorba"...

Probabil ca, in majoritatea cazurilor, nu (mai) e nevoie de activare manuala. Stiu sigur ca in urma cu vreun an de zile, erau mult mai multi cei care aveau nevoie de activare manuala a serviciului pe cont. De curand trebuie sa recunosc ca nu am mai vazut atat de multi (cu toate astea, exemplul de mai sus este si el destul de recent). Ideea e ca nu ai acces la functia asta direct din My Orange (ar fi foarte simplu daca ar fi). Asa ca, in caz ca nu-ti merge 5G-ul, merita macar intrebat la Relatii Clienti daca este totul ok pe cont si daca nu cumva trebuie activat de pe partea lor.

Dar, dupa cum bine ai zis, concluziile le poti trage si singur. 🙂 

arsradu_0-1703333320478.png

 

 

Client Orange

Alex_ORO
Ex Angajat Orange

Salutari,

Abonamentele noi de voce vin ‘by default’ cu 5G activ, respectiv 5G+. Nu ar trebui sa existe probleme.

#WeLikeOurCustomers
In ❤️ with learning

Ma gandeam eu ca asta e. Deci, cele noi ar trebui sa fie ok. Dar activare retroactiva nu s-a facut. Deci, cele "vechi", sau ma rog, inainte de o anumite data, trebuie activate in continuare manual.

Bun, am inteles. Mersi frumos!

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Nu neaparat eu am avut 2 cartele care nu au avut activat 5g.

Am sunat si mi sa spus ca dintr-o eroare nu sa activat 5G-ul (exista si posibilitatea ca un client sa nu beneficieze de 5G )

Da, ma rog, probabil ca exista si cazuri speciale in care dintr-o eroare (tehnica, sau umana), nu s-a activat implicit, asa cum ar fi trebuit. Dar inteleg ca in mod normal (si ideal), la un abonament nou cu 5G, ar trebui sa fie deja activat.

Presupun ca o sa vedem daca mai apar clienti cu abonamente noi si fara 5G. 😄 Dar sa speram ca nu. 🙂

Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Pentru 5g, trebuie să fie activarea făcută de la ei, dar mai trebuie și alte chestii cumulative:

- să ai telefon compatibil;

- să fii în aria de acoperire a rețelei 5g;

- să ai abonament cu acces la 5g.

Dacă ai toate acestea, luna asta oricum trebuia să funcționeze, pentru că au acces toți utilizatorii serviciilor Orange la 5g, indiferent de mărimea abonamentului, dar și cei cu yoxo sau prepay.

https://mihaijeliu.ro/ce-este-o-retea-5g-si-cum-poti-beneficia-gratuit-de-la-orange/

Baftă!

 

Pololică
#StarMember

Salutare!

Cere conversatia pe mail (sau in format scris cu stampila) si apoi fa reclamatie scrisa in care ceri o reducere proportionala.

Am avut o problema cu plata unei rate la telefon, in sensul ca, la mine, factura se emitea pe 02 ale lunii si eu am platit in seara zilei de doi, cand aparea doar suma facturii, nu si a ratei. Pe parcursul lunii imi aparea sold 0, dar eram cu rosu (adica aveam minus la rata, dar avans la servicii, ambele in sume identice). Am reclamat acest lucru cand s-a emis factura noua (care avea penalizari) si am fost compensat, luna urmatoare, cu 1E reducere, penalizarea fiind de 0.4-0.5E (intarziere de plata la rata). Totul a durat 5 minute pe Djingo.

DanielaH
Moderator

@Makanaky, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Anonim
Neaplicabil

La fel am patit si eu a trebuit sa sun la relatii cu clientii cand am observat ca pe cartela prepay aveam 5G iar pe abonament nu.

Lipsa de interes fata de clienti.