la 19-07-2024 10:45 PM - editat ultima oară la 22-07-2024 08:46 AM de GeorgianaD
Dacă am depășit plata unei facturi și mi-a fost suspendat abonamentul dacă plătesc parțial mi se poate anula suspendarea până plătesc factura integral? Mulțumesc
la 19-07-2024 11:43 PM
Bun găsit Vlad. Factura trebuia plătită în termen de 14zile de la emiterea ei. "Dacă ai depaşit acest termen, abonamentul tău se va suspenda până la plata integrală a sumei restante". Detalii în acest sens, dar și despre reconectare regăsești aici.
Ca idee, "suspendarea pentru neplată a unei facturi nu înseamnă închiderea contractului de abonament, ci doar restricționarea temporară a serviciilor".
la 19-07-2024 11:09 PM
Salut,
Din pacate nu.
la 19-07-2024 11:43 PM
Bun găsit Vlad. Factura trebuia plătită în termen de 14zile de la emiterea ei. "Dacă ai depaşit acest termen, abonamentul tău se va suspenda până la plata integrală a sumei restante". Detalii în acest sens, dar și despre reconectare regăsești aici.
Ca idee, "suspendarea pentru neplată a unei facturi nu înseamnă închiderea contractului de abonament, ci doar restricționarea temporară a serviciilor".
20-07-2024 01:48 AM - editat 20-07-2024 01:53 AM
Salut Vlad,
Orice factura emisa pe numele tau trebuie achitata în termen de 14 zile calendaristice de la data emiterii acesteia.
Neplata acesteia la termen are ca si efect suspendarea abonamentului (serviciilor) până la achitarea integrala a sumelor restante.
"În această perioadă, vei putea primi apeluri şi mesaje şi vei putea apela doar numerele gratuite Orange (Serviciul Clienți - 300, *100# etc). Suspendarea pentru neplată a unei facturi nu înseamnă închiderea contractului de abonament, ci doar restricționarea temporară a serviciilor (inclusiv cele de internet prin fibră și TV) până la efectuarea plății."
Daca dorești reconectare abonamentului (serviciilor) va trebui să achiți integral suma restanta ai toate detaliile aici:
https://www.orange.ro/help/cum-se-reconecteaz-abonamentul-meu-dup-efectuarea-plii-16
Îti recomand achitarea sumei din contul My Orange sau în magazinele Orange pentru o procesare rapida.
la 20-07-2024 06:32 AM
Salutare!
Nu, nu se poate plata parțială, se putea face o amânare de la plată. Dar asta va însemna costuri în plus.
În schimb, întotdeauna din My Orange, ai posibilitatea să plătești în avans, pentru a nu întâmpina momente neplăcute că și cel despre care discutăm.
Baftă!
la 20-07-2024 09:30 AM
Amânarea plății nu are nici un efect in cazul abonamentului suspendat.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor